Zestaw do zadań z geometrii i kodowania Zestaw zawiera: • 500014 – Kolorowe figury, 1 kpl. • 500227 – Karty aktywności – figury geometryczne, 1 kpl. • 500228 – Tarcze do kart aktywności – figury geometryczne, 1 kpl. 500230 219,90 brutto pln Szachy Od setek lat najlepsza wśród gier planszowych. Wymaga od graczy maksymalnej koncentracji. Zmusza do intensywnego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć. Gra w szachy to najlepszy trening dla umysłu nie tylko dorosłych. • plansza o wym. 42 x 34 cm • 32 figury o wys. od 3 do 6,5 cm • od 5 lat 041131 55,90 brutto pln Chińczyk/warcaby Dwie najbardziej znane i popularne gry planszowe. • dwustronna plansza o wym. 36 x 25,5 cm • 24 pionki do warcabów • 16 pionków do chińczyka • kostka do gry 103001 29,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. Szachy szkolne Gra w szachy to doskonała gra rozwijająca logiczne myślenie i umiejętność przewidywania. To najlepszy trening dla umysłu. • 16 czarnych figur szachowych • 1 6 białych figur szachowych • wys. figur do 6,4 cm • plansza o wym. 34 x 34 cm 093075 65,90 brutto pln Koduj, szyfruj. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania Zawarte w książeczce zadania stworzone zostały z myślą o pierwszych krokach w kodowaniu. Te pierwsze gry i zabawy z kodowaniem odpowiadają potrzebom rozwojowym dzieci. Ich celem jest rozwój koncentracji, logicznego myślenia, analizowania i wyciągania wniosków. Ułożone są one zgodnie z zasadą stopniowania trudności, czyli od łatwiejszych do trudniejszych. Dzieci nie muszą rozwiązywać ich po kolei, mogą wybierać te, które są dla nich ciekawe i które przyciągają ich uwagę. Zgodnie z zasadą PUS, czyli „pomyśl – ułóż – sprawdź”, pracują samodzielnie, we własnym tempie i samodzielnie sprawdzają poprawność wybranych odpowiedzi. • format: 16,8 x 23,5 cm • 32 str. 116200 17,90 brutto pln Od kropki do kodu. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania To świetna propozycja dla dzieci w wieku 6–8 lat, które lubią łamigłówki i chętnie rozwiązują zadania logiczne, w których zachodzą określone reguły i analogie. Zawarte w niej ćwiczenia pozwalają utrwalać kierunki i zapoznać się z układem współrzędnych, a także wprowadzają w świat sekwencji, a wszystko to poprzez zabawy z kodami kolorystycznymi i strzałkami. Ze względu na konieczność – przeliczania, – odnajdywania się w przestrzeni – określania kierunków przy rozwiązywaniu zadań – pozwala na ćwiczenie uważności, spostrzegawczości i logicznego myślenia. Dzięki temu może być przydatna również w pracy terapeutycznej. 116204 19,90 brutto pln Zestaw kontrolny PUS, str. 185 17 90 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 151 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Edukacja 1-3, emocje Edukacja informatyczna
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5