Katalog online Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2022/23

Kto to? Co to? Rzeczownik Pomoc niezbędna w poznawaniu i utrwalaniu umiejętności rozpoznawania części mowy. Jednym z zadań dziecka jest zapełnienie planszy kartonikami z obrazkami pasującymi do danej kategorii rzeczownika. Po każdym wylosowaniu kartonika, dziecko musi nazwać to, co przedstawia rysunek i określić, do której kategorii rzeczownika należy. Zestaw wprowadza dziecko w świat gramatyki języka polskiego. Wspomaga rozumienie mowy, wzbogacanie słownictwa, stymuluje rozwój umiejętności zadawania pytań i budowania zdań poprawnych pod względem gramatycznym, uczy kreatywności, stymuluje logiczne myślenie. Pomoc przeznaczona jest dla dzieci, u których chcemy wspomagać rozwój mowy, z opóźnionym rozwojem mowy, z afazją dziecięcą, z dysleksją. •  5 plansz formatu A4 •  30 kartoników z obrazkami o wym. 6 x 6 cm •  5 kart pracy formatu A4 (do kserowania) 199023 69,90 brutto pln Czasownik. Co robi? Co się z nim dzieje? Pomoc zawiera materiał, który pozwala na 4 rodzaje ćwiczeń: 1. Poznajemy słowa, które określają czynności – zabawa memo. Jest to etap wstępny, którego celem jest zapoznanie dziecka z wyrazami, które należą do grupy czasowników. 2. Formy czasownika w określonym czasie. Ćwiczenia uświadamiają dziecku, że forma czasownika zmienia się w zależności od tego, czy to o czym mówimy działo się wczoraj, dzieje się teraz, czy dopiero będzie się działo w przyszłości. 3. Osobowe formy czasownika. Celem zabawy jest pokazanie dziecku, że różne osoby będą używały innej formy tego samego czasownika. 4. Kontrolne karty pracy. Karty zostały opracowane zgodnie z zasadą stopniowania trudności i są przeznaczone dla uczniów, u których poziom umiejętności czytania i pisania jest różny. Pomoc rozwija rozumienie mowy, wzbogaca słownictwo, wprowadza w świat gramatyki języka polskiego, stymuluje rozwój umiejętności zadawania pytań i budowania zdań poprawnych pod względem gramatycznym, uczy kreatywności oraz stymuluje logiczne myślenie. Pomoc przeznaczona dla dzieci w młodszym wieku szkolnym i starszych, u których chcemy wspomagać rozwój mowy, a także dla uczniów: z opóźnionym rozwojem mowy, z SLI (specyficznymi zaburzeniami rozwoju językowego szczególnie z deficytem gramatycznym), z afazją dziecięcą, z dysleksją. •  136 kartoników z obrazkami czynności o wym. 6 x 6 cm •  plansza czasu formatu A4 •  2 plansze do ćw. odmiany czasownika przez osoby formatu A4 •  5 kontrolnych kart pracy formatu A4 (do kserowania) 199024 99,90 brutto pln Jaki? Przymiotnik Pomoc z serii „Poznajemy części mowy”. Składa się ona z trzech części mających formę gier: „Poznajemy słowa, które określają cechy przedmiotów/ zjawisk”, „Porównywanie”, np. okrągły jak… i „Określanie cech rzeczownika”, np. Jabłko jest… (okrągłe, kwaśne, zepsute itp.) oraz 2 plansz demonstracyjnych, wyjaśniających zagadnienia stopniowania i odmiany przymiotnika. Pomoc rozwija rozumienie mowy, wzbogaca słownictwo, wprowadza w świat gramatyki języka polskiego, stymuluje rozwój umiejętności zadawania pytań i budowania zdań poprawnych pod względem gramatycznym, uczy kreatywności oraz stymuluje logiczne myślenie. Pomoc przeznaczona dla dzieci w młodszym wieku szkolnym oraz starszych, u których chcemy wspomagać rozwój mowy, a także dla uczniów z: opóźnionym rozwojem mowy, SLI (specyficznymi zaburzeniami rozwoju językowego szczególnie z deficytem gramatycznym), afazją dziecięcą, dysleksją. •  4 plansze kontrolne formatu A4 •  20 tafelków z rysunkami •  20 kart o wym. 7 x 7 cm •  20 kart formatu A5 do ćwiczeń określania rzeczownika •  plansza prezentująca stopniowanie przymiotnika •  plansza prezentująca odmianę przymiotnika przez liczby i rodzaje •  żetony •  instrukcja 199055 79,90 brutto pln infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 347 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. TRUDNOŚCI W CZYTANIU I PISANIU PRODUKT PRODUKT PRODUKT

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5