01 Scrabble Junior Dwustronna plansza. Błękitna strona dla młodszych dzieci – na niej trzeba skojarzyć połączone ze sobą wyrazy z ilustracjami. Plansza druga, kolorowa, to bardziej złożona gra dla starszych dzieci. Uczy alfabetu, nowych słów i pisowni wyrazów. Dzieci poznają również zasady rozwiązywania krzyżówki. • dwustronna plansza • 84 płytki z literkami • 45 żetonów • woreczek • od 6 lat 105026 139,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci wwieku poniżej 3 lat. Ryzyko zadławienia małymi elementami. 02 Sylaby w dominie Gra dydaktyczna polegająca na dopasowaniu odpowiednich sylab w taki sposób, by powstały poprawne formy wyrazów dwusylabowych. Uczestnicy gry ćwiczą swoją spostrzegawczość, refleks, kojarzenie właściwych słów, a także utrwalają poprawną pisownię budowanych wyrazów. Gra może być wykorzystywana jako pomoc dla terapeutów, logopedów i nauczycieli. • 56 kostek domina • klepsydra • worek • 16 żetonów • karta wyrazów • instrukcja • dla 2–4 graczy • od 5 lat 041022 35,90 brutto pln 03 Kasa edukacyjna W trakcie gry pionki graczy przemieszczają się po planszy. W zależności od ich położenia gracze kupują towary, których obrazki wraz z ceną umieszczone są na każdym polu planszy. Gra bawiąc, uczy dzieci operacji z wykorzystaniem pieniędzy. Uczą się i ćwiczą obliczania właściwych kwot potrzebnych na zakupy i do prawidłowego wydawania reszty. • plansza • 4 pionki • kostka • 30 żetonów • po 25 sztuk banknotów 200, 100, 50, 20, 10 zł • po 4 sztuki monet 5, 2, 1 zł, 50, 20, 10, 5, 2, 1 gr • pojemnik na pieniądze • dla 2–4 graczy • o d 7 lat 041040 49,90 brutto pln 04 Grzybobranie To popularna gra, w trakcie której gracze wędrują po planszy i zbierają grzyby. Po drodze spotykają ich różne przygody. Po drugiej stronie planszy znajduje się druga gra: Cudowna podróż. W trakcie tej gry gracze muszą wykonywać zabawne zadania opisane na kolejnych polach planszy. • dwustronna plansza o wym. 42 x 31 cm • 25 grzybków • 18 żetonów ze zwierzątkami • kostka do gry • 4 pionki • 4 koszyczki • dla 2–4 graczy 164006 69,90 brutto pln 05 Gra Tęcza Tęcza ćwiczy pamięć. Na kolorowej planszy ukryte są kółeczka z kolorowymi przedmiotami. Dzieci zapamiętują ich położenie. Kolorowa kostka wskazuje obrazek, który trzeba odgadnąć. • tęczowa plansza do gry o wym. 34 x 34 cm • 36 kółeczek z obrazkami (po 6 obrazków w 6 kolorach) • dla 1–6 graczy 164001 39,90 brutto pln 01 03 04 05 Pablito – gra Artystyczna gra rozwijająca kreatywność. Uczestnicy mają za zadanie odtworzyć obraz z karty wykorzystując figury geometryczne. Gdy gracz już odtworzy obrazek, to pozostali muszą odgadnąć, co przedstawia. Im szybciej obrazek z figur zostanie rozszyfrowany, tym więcej punktów oraz tytuł nowego Pablita otrzymuje osoba układająca ilustrację. • gra dla 2–4 graczy Zawartość: • 165 kart obrazkowych • klepsydra • 120 kostek – punktorów • 8 drewnianych patyczków – 4 i 6 cm • 11 tekturowych figur geometrycznych • sznureczek • plansza – sztaluga • instrukcja • od 8 lat 041160 149,90 brutto pln NOWOŚĆ 149 90 02 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 799 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Świetlica szkolna Gry towarzyskie
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5