Katalog online Meblowe trendy w szkole 2022

Pakiet Karta rowerowa do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet Karta rowerowa: nauka o ruchu poprzez ruch. Zestaw 4 gier – quizów przeznaczonych do nauki i utrwalania wiedzy na temat zasad poruszania się w ruchu drogowym. Ilość pytań umożliwia kompleksowe przygotowanie ucznia do złożenia egzaminu na kartę rowerową. Forma gier – quizów zapewnia efektywne i efektowne przyswojenie wiedzy oraz gwarantuje graczom świetną zabawę bez względu na ich wiek. 821036N 999,90 brutto pln Pakiet Eksperymenty 1 do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet jest przeznaczony jest dla uczniów klas 7–8 szkoły podstawowej i składa się z 4 gier. Nie ma możliwości wyboru poziomu trudności. 821045N 1 999,90 brutto pln Pakiet English For Fun – klasy 1–4 do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet „English For Fun” jest przeznaczony dla uczniów klas 1–4 szkoły podstawowej. Składa się z czterech gier, które rozwijają umiejętności językowe, jednocześnie gwarantując dzieciom dobrą zabawę. Słówka podzielone są łącznie na 171 zestawów. Poziom trudności materiału jest dostosowany do wieku dzieci. 821053N 1 299,90 brutto pln Pakiet Karta rowerowa do Magicznego Dywanu 4.0 4 GRY Pakiet Eksperymenty 1 do Magicznego Dywanu 4.0 4 GRY W skład Pakietu wchodzą 4 gry. 1. QUIZ RUCH DROGOWY 2. QUIZ STATKI 3. QUIZ KARUZELA PYTAŃ 4. QUIZ ZNAKI DROGOWE Pakiet Pirackie przygody Stasia i Zuzi do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet przeznaczony jest dla dzieci w wieku 3–9 lat (przedszkole i edukacja wczesnoszkolna). Ma 1 poziom trudności, ale wiele możliwych ścieżek przejścia. Cały scenariusz przeplatany jest interaktywnymi grami sprawnościowymi. W bajce dzieci poznają postać Siwobrodego-kapitana statku, oraz Stasia i Zuzię z którymi wyruszają na poszukiwanie skarbu. Bajkę opowiadaną przez lektora dopełniają barwne, ręcznie rysowane animacje, przeplatane są 15 różnymi grami. 821044N 1 999,90 brutto pln Pakiet English For Fun – klasy 1–4 do Magicznego Dywanu 4.0 4 GRY Pakiet Pirackie przygody Stasia i Zuzi do Magicznego Dywanu 4.0 15 GIER Przykładowe gry: 1. Pierwsza gra wprowadza nas w piracki klimat. Dzieci mogą puścić wodzę fantazji i wybrać stroje dla swojej postaci. 2. Dalej, aby wyruszyć w morze, dzieci pomagają kapitanowi Siwobrodemu zapakować na statek odpowiednią liczbę kokosów. 3. Na morzu potrzebna jest słodka woda, dlatego następnym zadaniem młodych piratów jest zapakować ją w beczkach na pokład. 4. W kolejnej grze trzeba policzyć i wnieść na statek banany, które uwielbia pokładowa małpka. Należy jednak uważać, aby było ich dokładnie tyle ile pokazuje tabliczka, aby nie dopuścić do przeładownia statku. 5. Gdy będzie ich za dużo, dzieci będą musiały wykazać się logiką i wyrzucić z pokładu niepotrzebne rzeczy. Przykładowe gry: 1. Atomy, budowa pierwiastków. Poznaj budowę i właściwości atomów. 2. Sprężyny, ruch harmoniczny. Sprawdź, jakie czynniki wpływają na szybkość drgań sprężyny. 3. Armata, rzut ukośny. Poznaj tor lotu pocisku. Zobacz czym różnią się rzuty poziomy, pionowy i ukośny. 4. Lina, fale. Poznaj mechanizm rozchodzenia się fal. Zobacz jak wygląda fala poprzeczna. Sprawdź swoją wiedzę. W skład pakietu gier wchodzą: •  English For Fun – 1st grade (1 klasa) •  English For Fun – 2nd grade (2 klasa) •  English For Fun – 3rd grade (3 klasa) •  English For Fun – 4th grade (4 klasa) Słówka podzielone są łącznie na 171 zestawów. Gry są zgodne z wymaganiami aktualnie obowiązującej podstawy programowej. 1 999 90 Opisy gier na mojebambino.pl Znaczenie ikonek przy grach: – w kolorze zielonym – gry ogólnorozwojowe. – w kolorze czerwonym – gry terapeutyczne 999 90 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 442 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5