Katalog Aktywna Tablica 2022 Sprzęt IT

390 00 Escape RoomGeografia Gra edukacyjna zawiera 19 scenariuszy i jest zgodna z podstawą programową do nauki geografii w klasach 5–8 i przyrody w klasie 4, w tym: regiony geograficzne Polski i świata, formy ochrony przyrody, Układ Słoneczny czy lądy i oceany. Scenariusz dla klasy 5: Jak nie dać się skali, gdy wzrost na szali? Dla wielu uczniów przeliczenia według skali są trudne do zrozumienia. Również praca z mapą na początku przygody z geografią może stanowić problem. Z tego powodu powstał scenariusz dotyczący właśnie tych zagadnień. Uczniowie, po odczytaniu listu od szalonego geografa, rozwiązują zadania w dowolnej kolejności, by poznać szyfr do kłódki. Kłódka zamyka skrzynkę, w której znajduje się antidotum. Czy uda się zahamować proces zmniejszania się uczniów? Czy zaklęcie szalonego geografa zostanie zatrzymane? Interesujące wprowadzenie, różnorodne zadania, tajemnicze antidotum zamknięte w skrzynce – to jest to, co uczniowie uwielbiają! Scenariusz dla klasy 7: Kampania prezydencka Ten escape room porusza nie tylko zagadnienia związane z geografią, ale wprowadza też uczniów w fabułę wyborów prezydenckich. Oswaja uczniów z terminologią kampanijną (określenia typu: cisza wyborcza, sztab wyborczy, debata, wiec). Ponadto zwraca uwagę na powszechne zjawiska pojawiania się fake newsów czy na konieczność odpowiedniego doboru treści przekazywanej do określonej grupy społecznej. Może być ciekawą aktywnością w zajęciach interdyscyplinarnych. Tematyka zadań to nie tylko odległa wiedza teoretyczna, gdyż wyzwanie to porusza zagadnienia obecne w przestrzeni publicznej, takie jak zmiany klimatyczne, ekstremalne zjawiska pogodowe i ich skutki, źródła energii, migracje czy rozwój transportu i turystyki. Jest to niewątpliwy atut, gdyż fabuła tego scenariusza dotyka przestrzeni bezpośrednio oddziałującej na życie młodego człowieka. To świetna okazja do uwrażliwienia młodzieży na problemy współczesnego świata. ER nie tylko wyposaża ucznia w wiedzę, ale i buduje w nim poczucie odpowiedzialności i świadomość obywatelską. Dzięki swojej strukturze escape room wprowadza element rywalizacji i presji czasu, pozwalając uczniom zaangażować się w wyzwanie bez poczucia, że „siedzą oni na lekcji”. Gra escape room Geografia zawiera: •  9 scenariuszy lekcji powtórzeniowych (z całego działu) do przeprowadzenia w klasie, •  9 scenariuszy lekcji powtórzeniowych (z dwóch lekcji) w systemie zdalnym, •  poradnik metodyczny dla nauczyciela ze skryptem odpowiedzi i szczegółowo rozpisanymi scenariuszami zajęć, •  koperty, karty pracy, mapy, ilustracje, łamigłówki i zadania zaprojektowane przez nauczycieli-pasjonatów gier zagadkowych, •  opracowania gotowych notatek powtórkowych dla uczniów w formie ciekawej grafiki, 145166 390,00 brutto pln Szkolny escape room Produkty dla szkoły podstawowej Szkolny escape room – historia Zajęcia prowadzone w formie gry wymagają od uczniów zaangażowania i współpracy – tylko w ten sposób uda im się otworzyć zamkniętą dotychczas na kłódkę kopertę z nagrodą. To ciekawe powtórzenie przez uczniów wiadomości w formie zabawy, a do tego nie wymaga wcześniejszego przygotowania pomieszczenia. Uczniowie sprawdzają wiedzę zarówno z historii Polski (poruszane są takie tematy jak Polska pierwszych Piastów czy PRL – od 1945 r. do 1975 r.) jak i historii powszechnej (np. Odrodzenie i wielkie odkrycia geograficzne czy II wojna światowa). Atrakcyjne zadania opracowano w dwóch wariantach (do wyboru): łatwiejszym i trudniejszym. Escape Room Historia zawiera: •  8 zestawów kart z pytaniami dla uczniów klas 5–8, •  dodatkowe karty pracy, •  plansze-mapy dla każdej z grup, •  karty dla nauczyciela: „Kupony”, „Nazwy grup”, „List Kronikarza”, odpowiedzi, •  kartę-wizytówkę dla uczniów, •  kartę z szyfratorami, •  kopertę, pionki, kłódkę, •  instrukcję, •  plakat. 145150 390,00 brutto pln Szkolny escape room – biologia Zajęcia prowadzone w formie gry wymagają od uczniów zaangażowania i współpracy – tylko w ten sposób uda się otworzyć zamkniętą dotychczas na kłódkę kopertę z nagrodą. To ciekawe powtórzenie przez uczniów wiadomości w formie zabawy, a do tego nie wymaga wcześniejszego przygotowania pomieszczenia. Atrakcyjne zadania sprawdzające wiedzę z takich tematów jak np. Człowiek i środowisko, Mchy, Owady, Ucho – narząd słuchu i równowagi czy Różnorodność biologiczna opracowano w dwóch wariantach: łatwiejszym i trudniejszym. Escape Room Biologia zawiera: •  10 zestawów kart z pytaniami dla uczniów klas 4–8, •  dodatkowe karty pracy, •  plansze-mapy dla każdej z grup, •  karty dla nauczyciela: „Kupony”, „Nazwy grup”, „List z Naukowego Instytutu Badawczego”, •  kartę-wizytówkę dla uczniów, •  kopertę, pionki, kłódkę, •  instrukcję, •  plakat. 145151 390,00 brutto pln Escape Room SPE 4–8 Escape Room to innowacyjna forma pracy, która łączy naukę z zabawą, dzięki czemu jest efektywniejsza od pracy z podręcznikiem. Zagadki wykorzystane w grze są zgodne z podstawą programową dla klas 4–8 Szkoły Podstawowej. Kształtuje kreatywność uczniów z SPE, rozwija umiejętność twórczego i nieszablonowego myślenia. Konstrukcja gry umożliwia dostosowanie metod pracy do potrzeb uczniów z różnymi dysfunkcjami. Grę można wykorzystać podczas zajęć rewalidacyjno- -kompensacyjnych oraz w procesie integracji klasy. Escape Room SPE 4–8 zawiera: • 8 scenariuszy escape room do pracy z uczniem w klasie, • 8 scenariuszy escape room do pracy z uczniem na odległość, • Grę karcianą wzbogacającą rozwój intelektualny i twórczy. 145201 790,00 brutto pln NOWOŚĆ 118 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5