Katalog online Aktywna Tablica 2022 - Specjalne Potrzeby Edukacyjne

Obrazy – co się zadziało? Obrazki przedstawiające 32 sytuacje problemowe (każda zawiera 3–7 obrazków), w których może znaleźć się dziecko w domu, szkole, sklepie, grupie rówieśników. Dziecko ma za zadanie opowiedzieć, co przytrafiło się postaciom przedstawio- nym w historyjce, jakie emocje wywołało dane zdarzenie, jak należy się zacho- wać w podobnej sytuacji. Zabawa rozwijająca u dzieci empatię, rozumienie norm społecznych, przewidywanie skutków własnego postępowania. • 143 karty o wym. 9 x 9 cm • od 6 lat 312004 199,90 brutto pln Odwagi! Siedem historyjek obrazkowych (8–14 obrazków w każdej) przedstawiających problem lęku u dzieci (lęk przed: ciemnością, psami, skokami przez kozła, denty- stą, rozstaniem z rodzicami, burzą, pająkami). Omawianie z dzieckiem poszcze- gólnych historyjek uczy radzenia sobie ze strachem, pomaga w rozwiązywaniu problemów wywołujących lęk. W każdej serii znajduje się karta z symbolem (?!) zachęcająca dziecko do podania własnych pomysłów poradzenia sobie w trudnej sytuacji. • 75 obrazków o wym. 9 x 9 cm • od 5 lat 312008 139,90 brutto pln Postaw się na moim miejscu Gra rozwijająca empatię, umiejętności społeczne i rozpoznawanie emocji. Polega na wybierniu scenek, postaci i emocji umieszczonych na obrazkach na stojaku i opowiadaniu o nich. Celem zadania jest zastanowienie się nad emocjami i roz- wijanie umiejętności wyrażania opinii z szacunkiem dla poglądów innych osób. • trójkątny stojak o wym. 31 x 15,3 cm • 10 kartoników z emocjami • 10 kartoników ze scenkami • 15 kartoników z postaciami • od 3 lat 451132 159,90 brutto pln Gra Odkrycia Gra planszowa dla dzieci i dorosłych, która pomaga zrozumieć i poznać siebie, odkryć w sobie empatię, poprawić umiejętność komunikacji interpersonalnej oraz rozwinąć umiejętność uważnego słuchania i świadomego komunikowania. Została stworzona przez doświadczonego terapeutę, aby pomóc dzieciom i dorosłymwyrażać swoje myśli i uczucia. Oprócz głównych pytań występujących na kolorowej planszy, gra zawiera 20 kart przedstawiających różne scenki wzięte z życia. Stosowanie kart jest szczególnie skuteczne jeśli chodzi o pomoc dzieciomw radzeniu sobie z najrozmait- szymi problemami. Karty ułatwiają dzielenie się osobistymi przeżyciami. Odkrycia to gra pomocna zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej, w środowisku terapeutycznym oraz szkolnym. Gra jest także doskonałym narzędziem dla rodziców, którzy doświadczają trudności komunikacyjnych w relacji ze swoimi dziećmi oraz dla tych, którzy chcieliby lepiej poznać swoje dzieci oraz dla wszystkich, którzy chcieliby lepiej poznać samych siebie. W komplecie znajduje się książeczka, a w niej instrukcja, jak delikatnie i z wyczuciem zadawać skuteczne pytania. Grający, zgodnie z instruk- cją, wykonuje zadania z każdego pola, na które trafi jego pionek. Niektóre pola za- wierają konkretne pytanie do niego, podczas gdy na innych polach gracz bierze kartę z ilustracją i opowiada, co przedstawia obrazek. Przez cały czas pozostali gracze mogą korzystać ze specjalnych kart, dzięki którymmogą zadawać graczowi od 1 do 3 pytań na temat jego historii życia. Każdy, kto stanie pionkiem na polu Życzeń wypowiada 3 życzenia. A kto pierwszy dotrze do zamku, wygrywa. • kolorowa plansza do gry • 30 kart ilustrowanych • książeczka z instrukcją gry • 4 karty do zadawania pytań • 2 karty do indywidualnej historii • 4 pionki drewniane – kolorowe zwierzątka • drewniana kostka do gry 116143 155,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat.Ryzykozadławieniamałymielementami. ROZWIJAMY UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE  infolinia: 801 577 544  www.insgraf.pl 394 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5