Katalog online Aktywna Tablica 2022 - Specjalne Potrzeby Edukacyjne

Przycisk alarmowy Pomoc ułatwiająca uczniom wyrażanie w akceptowal- ny sposób irytacji i złości. Na poduszce umieszczono czerwone kółko – „przycisk alarmowy”, w który dziecko ma uderzać dłonią, gdy czuje się rozzłosz- czone. Przycisk można stosować zarówno podczas zajęć lekcyjnych, jak i terapeutycznych. Sprawdza się w przypadku dzieci, które ze względu na swoje zaburzenia mają wzmożoną potrzebę ruchu lub kłopot z kontrolowaniem zachowań (ADHD, zaburzenia opozycyjno-buntownicze, autyzm). • wym. poduszki 30 x 30 cm 101882 55,90 brutto pln Eliksir klasowych uczuć Pomoc ma na celu wspieranie uczniów w odreago- wywaniu emocji, które odczuwają podczas pobytu w szkole. Uświadamia, że każdy człowiek ma prawo do przeżywania różnorodnych uczuć, ale należy pa- miętać o tym, by okazywać je w sposób akceptowany przez otoczenie. Zachęca do wyrażania emocji dzieci, które nie potrafią mówić o nich wprost – najczęściej odczuwanym stanom emocjonalnym przypisane zostały kolory, za pomocą których dziecko może symbolicznie pokazać, co czuje. Zestaw zawiera 25 papierowych arkuszy o wymiarach B1, po jednym na każdy dzień miesiąca. Na arkuszu widoczny jest kontur naczynia laboratoryjnego, które będzie wypełniane „eliksirem uczuć”. Uczeń, który odczuwa jakąś emocję może dojść do arkusza, wybrać kolor kredki/flamastra i wrysować w menzurce swoje uczucie – zamalować kawałek kartki, zrobić „mazańca”. Pomoc można również wykorzystywać w gabinecie terapeutycznym, szczególnie w pracy z uczniami z rozpoznaną depresją, ADHD, zaburzenia- mi opozycyjno-buntowniczymi. 199217 59,90 brutto pln Dźwiękowe przyciski, 4 szt. Przyciski mogą służyć dziecku do zdrowej rywalizacji oraz aktywności wśród uczniów. Cztery różne kolory i dźwięki. • 4 szt. • śr. 8,2 • wys. 3,6 cm • od 3 lat 589019 79,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Ryzykozadławieniamałymielementami. Rzutki-wyrzutki Dziecko rzuca piłkami, starając się wcelować w od- powiednie miejsce tarczy, jednocześnie wyładowu- jąc swoją złość. Można zasugerować, by na małej karteczce napisało lub narysowało powód swojego zdenerwowania i przyczepiło kartkę za pomocą samoprzylepnego rzepu do tarczy. Kolory tarczy symbolizują różne nasilenie odczuwanej złości. Pomoc chętnie wykorzystywana przez uczniów z zaburzeniami zachowania, mającymi problemy w kontrolowaniu wybuchów złości i agresji. Tarcza wykonana z weluru. •  śr. 97,5 cm • 3 piłeczki z rzepem o średnicy 4 cm • uchwyt do zawieszenia na ścianie 196089 259,90 brutto pln Pudełko na smutki Pozwala na wyciszenie trudnych doznań i jest jednym ze sposobów świadomego odreagowywania smutku. Dziecko opisuje lub przedstawia w formie rysunku swój nastrój, a następnie wrzuca kartkę do pudełka, co wzmacniamy sugestią, że smutne myśli można „wyrzucić”. Pomoc można wykorzystywać w terapii dzieci ze zdiagnozowanymi zaburzeniami lękowymi, depresją, zespołem Aspergera, ADHD. • pudełko wykonane ze sklejki • wym. 20 x 13 x 8,5 cm 199309 99,90 brutto pln 59 90 79 90  infolinia: 801 577 544  www.mojebambino.pl 389 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. ZABURZENIA EMOCJONALNE I NIEDOSTOSOWANIE SPOŁECZNE

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5