Katalog online Aktywna Tablica 2022 - Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Magiczna skrzynka z zamkami Drewniana skrzynka służy dzieciom do nauki otwierania różnego rodzaju zamków. Zabawa wspiera także rozwój motoryki. • waga: 1,2 kg • wym. 32 x 14 x 12 cm • elem. skrzynki w różnych kolorach i różnych odcieniach drewna (sprzedawane losowo) 504060 399,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Ryzykozadławieniamałymielementami.Ryzykoskaleczenia. Kostki manipulacyjne Sześciany z pianki pozwalają na liczne zabawy manipu- lacyjne. Umieszczone na ściankach kostki sznurki, napy, guziki, klamerki oraz suwak umożliwiają ćwiczenia spraw- ności palców i uczą podstawowych umiejętności niezbęd- nych w czasie ubierania się (sznurowania i zapinania). • wym. 30 x 30 x 30 cm 101217 Kostka manipulacyjna z zebrą 229,90 101001 Kostka manipulacyjna 219,90 brutto pln OSTRZEŻENIE: Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Ryzykozadławieniamałymielementami. 101217 101001 Psotna myszka – plansza sensoryczna Zadaniem planszy sensorycznej jest usprawnienie dłoni i uwrażliwianie ich na różne rodzaje podłoża. Mała myszka zwiedza świat. Szuka jedzenia, idzie na łąkę, spotyka kotka. Przez otwór z klapką należy włożyć piłeczkę, która ma imitować myszkę, a następnie ćwicząc palce przesuwamy ją w taki sposób, aby wybrać jak najdłuższą drogę do otworu po przeciwnej stronie planszy. Wykorzystu- jąc symbole umieszczone na kwadratach można uciekać przed kotkiem, chrupać ser lub krążyć wokół kwiatka. • wym. 58 x 44 cm • brak piłeczki w zestawie 196090 199,90 brutto pln Kret w ogrodzie – gra sensoryczna Gra sensoryczna ma za zadanie usprawnić stopy i uwrażliwić je na różne rodzaje podłoża. Mały krecik mieszka w ogrodzie. Buduje swój dom pod grządkami, robiąc psikusy ogrod- nikowi. Ogród składa się z kwadratów oznaczonych dwoma kompletami odwróconych cyfr, które dzielą planszę na dwie części. Gracze stają po przeciwnych stronach planszy przy otworach z klapką, do której wkładają piłeczki, zapinając je napą. Pierwszy uczestnik gry rzuca kostką, następnie stopami przesuwa piłeczkę na pole przeciwne – na kwadrat z numerem wskazanym przez kostkę, ale w taki sposób, aby droga piłeczki była możliwie jak najdłuższa, gdyż za każdy kwadrat, pod którym została przesunięta, gracz otrzymuje jeden punkt. Następny rzut wykonuje drugie dziecko i w podobny sposób, wybierając najdłuższą drogę, przesuwa piłeczkę na przeciwną stronę planszy. Przy każdym kolejnym rzucie kostką przesuwamy piłeczkę na przeciwną stronę pola i tak na przemian, że wędruje ona po całej powierzchni planszy. Dodatkowym utrudnieniem są dwa otwory imitujące kopce zrobione przez psotnego krecika na trawniku. Jeśli piłeczka wydostaje się którymś z otworów, tracimy pięć punktów. Wygrywa ten, kto w dziesięciu rzutach kostką zebrał największą ilość punktów. Kostka sensoryczna 196087 sprzedawana osobno. • wym. 93,5 x 95,5 cm 196091 499,90 brutto pln od 219 90 NOWOŚĆ NOWOŚĆ 199 90 Kostka dostępna na www.mojebambino.pl infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 347 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ INTELEKTUALNA
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5