Katalog online Aktywna Tablica 2022 - Specjalne Potrzeby Edukacyjne
01 Zestaw kontrolny PUS Zestaw kontrolny PUS to Uniwersalny System Edukacji, który łączy w sobie naukę, zabawę i samokontrolę. Poprzez zabawę daje dziecku prawdziwą radość i satysfakcję z efektów samodzielnego działania. W sposób aktywny, skutecznie umożliwia zdobycie, po- szerzenie i utrwalenie wiedzy. W poręcznym, zamykanym pudełku z tworzywa znajduje się 12 ponumerowanych klocków. Zestaw kontrolny powinien być stosowany w połączeniu z książeczkami z serii PUS, ponieważ cyfry na klockach odpowiadają numerom zadań w książeczkach. W końcowej fazie pracy, poprzez porównanie wzoru ułożonego z klocków w Zestawie kontrolnym z wzorem znajdującym się przy każdym ćwiczeniu w książeczce, otrzymujemy informację o poprawności wybranych odpowiedzi. Zestawy PUS zapewniają możliwość pracy całej grupie. • 12 klocków o wym. 4 x 4 cm • wym. pudełka 25 x 10 cm 116065 47,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Ryzykozadławieniamałymielementami. 02 Klocki zapasowe do Zestawu kontrolnego PUS Klocki pozwalają nam na dalszą pracę z Zestawem kontrolnym PUS (116065, sprzedawany osobno) w przypadku, gdy zaginie lub ulegnie uszkodzeniu któryś z klocków zestawu podstawowego. 116002 17,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Ryzykozadławieniamałymielementami. Książeczki PUS Książeczka zawiera materiał ćwiczeniowy przydatny dla logopedów, terapeutów, nauczycieli i rodziców tych dzieci, które z różnych przyczyn nie opanowały jeszcze umiejętności poprawnego artyku- łowania poszczególnych głosek w mowie swobodnej, a także mają trudności w czytaniu i pisaniu. Przyczyną nieprawidłowej wymowy mogą być zaburzenia słuchu fonemowego. Są one często wynikiem niedojrzałości lub mikrouszkodzenia części mózgu odpowiedzialnej za analizę bodźców słuchowych. Powstają wtedy u dzieci problemy np. z odróżnieniem zbliżonych artykulacyjnie dźwięków, prawi- dłową wymową i pisownią. Z tej grupy często wywodzą się dzieci z dysleksją i z dysortografią. Do pracy z książeczką potrzebny jest Zestaw kontrolny PUS (116065, sprzedawany osobno). • format: 26 x 14 cm • 24 str. 116048 03 Chrząszcz z Żyrzyna 19,90 116049 04 Chyża Żmija Syk-Syk 19,90 116015 05 Kruk z Kruklanki 19,90 116129 06 Miała Baba Koguta 19,90 brutto pln 07 Słuch fonemowy i fonetyczny Bronisław Rocławski. Zbiór zabaw i rysunków do badania słuchu fonemowego i fonetycznego dla logopedów, glottodydaktyków, nauczycieli przedszkoli i nauczania początkowego. • format: A5 • 151 str. 150009 59,90 brutto pln 08 Gumowe ucho – ćwiczenia percepcji słuchowej dla dzieci w młodszym wieku szkolnym. Materiały zebrane w teczce służą usprawnianiu percepcji słuchowej, która pełni bardzo ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwi- czenia służą: sprawnemu rozpoznawaniu głosek, zauważaniu różnic między głoskami, wyrobieniu sprawności całościowego słuchowego ujmowania wyrazu i zdania, kształceniu pamięci słuchowej. Dotyczą różnicowania następujących głosek: b-p, g-k, d-t, l-r, w-f oraz gło- sek szumiących i syczących. Każda z 32 kart pracy składa się z 9 pól, na których przedstawiono fotografie znanych dziecku przedmiotów, postaci, zwierząt czy roślin. Pod zdjęciem znajdują się podpisy – je- den prawidłowy, drugi nieprawidłowy. Dziecko powinno wysłuchać słowa czytanego przez terapeutę i zaznaczyć na szablonie odpo- wiedź, kolorując kwadracik. Wyrazy zostały tak dobrane, by ich zapis odpowiadał wymowie. Załączona karta odpowiedzi pozwoli dziecku samodzielnie sprawdzić, czy dobrze wykonało ćwiczenie. • format: A4 • oprawa: teczka • zeszyt A4, 8 str. • plansze: 17 dwustronnie kolorowych kart 149110 39,90 brutto pln 09 Trening słuchu. Ćwiczenia rozwijające percepcję słuchową u dzieci Joanna Graban i Romana Sprawka. Zbiór ponad 200 zabaw kształtujących percepcję słuchową w zakresie wszystkich jej funkcji, pogrupowanych tematycznie, uwzględniających stopniowanie trudności. Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat. Książka zawiera opisy zabaw, ilustracje, rebusy, gry potrzebne do ich przeprowadzenia oraz materiał dźwiękowy. Jej adresatem są nauczyciele nauczania zintegrowanego i klas integracyjnych, logopedzi, terapeuci oraz rodzice pracujący z dziećmi, które mają trudności w nabywaniu umiejętności w zakresie rozwoju mowy, czytania i pisania. • format: A4 • 136 str. • 2 kolorowe gry: Piramida oraz Rymy • płyta CD 149046 39,90 brutto pln 10 Zaburzenia procesów przetwarzania słuchowego u dzieci. APD Jest to pierwsza na rynku polskim pozycja kompleksowo omawia- jąca zagadnienia przetwarzania słuchowego [APD]. Opracowanie przybliża proces diagnozy, rodzaje testów stosowanych do oceny wyższych funkcji słuchowych, profile APD oraz związek APD z inny- mi zaburzeniami rozwojowymi. Polecana dla lekarzy, pedagogów, logopedów i rodziców dzieci z APD. Zaburzenia przetwarzania słuchowego to termin stosowany w medycynie (audiologii), psy- chologii i pedagogice dla określenia zespołu objawów wynikających z nieprawidłowego funkcjonowania wyższych funkcji słuchowych. Dzieci z APD doświadczają wielu poważnych trudności w codzien- nym funkcjonowaniu, a w szczególności podczas nauki szkolnej. Mylą zbliżone dźwięki, przekręcają podobnie brzmiące wyrazy lub błędnie je wymawiają. Wskutek tego mają kłopoty z analizą i syn- tezą słuchową. Często nie rozumieją wydawanych ustnie dłuższych, złożonych poleceń i instrukcji oraz samodzielnie czytanego na głos bądź słuchanego tekstu. Proponowana publikacja zdecydowanie przybliża zagadnienia związane z APD wszystkim zainteresowanym. • 48 str. • format: 20 x 20 cm 199286 59,90 brutto pln 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 19 90 infolinia: 801 577 544 www.insgraf.pl 206 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5