Katalog szkolny POMOCE EDUKACYJNE 2021 Moje Bambino
Magiczny Dywan 4.0 - Pakiety do nauki kodowania Magiczny Dywan 4.0 + pakiet Funkodowanie 2 – klasy 1–3 • 821050 Magiczny Dywan 4.0 z pakietem 100 gier • 821027N Pakiet Funkodowanie 2 – klasy 1–3 821029N 13 299,80 brutto pln Magiczny Dywan 4.0 + pakiet Funkodowanie 3 – klasy 4–8 • 821050 Magiczny Dywan 4.0 z pakietem 100 gier • 821028N Pakiet Funkodowanie 3 – klasy 4–8 821030N 13 799,80 brutto pln Magiczny Dywan 4.0 + pakiet Funkodowanie – klasy 1–8 • 821050 Magiczny Dywan 4.0 z pakietem 100 gier • 821027N Pakiet Funkodowanie 2 – klasy 1–3 • 821028N Pakiet Funkodowanie 3 – klasy 4–8 821031N 14 799,70 brutto pln Magiczny Dywan 4.0 DELUXE z pakietem EDU dla klas 4–8, pakietem rewalidacyj‑ nym i funkodowaniem dla klas 1–8 • 821050 Magiczny Dywan z pakietem 100 gier • 821005N Pakiet EDU dla klas 4–8 • 821008N Pakiet rewalidacyjny • 821027N Pakiet Funkodowanie 2 – klasy 1–3 • 821028N Pakiet Funkodowanie 3 – klasy 4–8 821032N 17 599,50 brutto pln Pakiet Funkodowanie 2 – klasy 1–3 do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera: 1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacji eduka- cyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan: – każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy, – gry i zabawy w zestawie: „Szachow- nice”, „Domino”, „Port Morski”, „Kodowanie – dekodowanie” 2. Program zajęć wspomagający naucza- nie myślenia komputacyjnego i pro- gramowania w edukacji wczesnosz- kolnej (aut. Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber) 3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacja- mi z podstawy programowej) 4. 3 Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy 5. 4 karty z instrukcjami do gier 821027N 999,90 brutto pln Pakiet gier do pracy z Photonem na Magicznym Dywanie 4.0 Zestaw 4 gier przeznaczony do pracy z Robotem Photon (821200, sprzedawa- ny osobno). 1. Wiosenny piknik – Photon wybiera się na piknik, ale najpierw musi zebrać wszystkie owoce, które wysypały się z koszyka. Pomożesz mu? 2. Owocowe zbiory – Photon uwielbia owoce, pomóż mu zebrać ich jak największą ilość. Nie jest to łatwa sprawa, ponieważ smaka na nie mają też ogrodowe owady. Dasz radę? 3. Kolorowe kształty – Uwielbiasz nowe technologie i czujesz w sobie duszę ar- tysty? Świetnie się składa! Z pomocą Photona zaprogramujesz dzieło sztuki! Gotowy do zabawy? 4. Wędrówka w nieznane – Zabierz Photona na wycieczkę- przemierzycie nieodkryte dotąd szlaki. Ważne jest, aby nie zboczyć z kursu. Steruj Pho- tonem tak, aby nie zjechał ze ścieżki i dotarł do mety. Do dzieła! 821042N 699,90 brutto pln Pakiet Funkodowanie 3 – klasy 4–8 do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera: 1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacje edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan: – każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy, – gry i zabawy w zestawie: „Stacja Kosmicz- na”, „Rurociąg”, „MagiczneWzory”, „Mistrz liczenia” – dedykowana platforma do tworzenia własnych rozwiązań przez uczniów z wyko- rzystaniem zasobów sprzętowych szkoły (laptopy, komputery) 2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w szkole podstawowej, klasy IV-VIII (autorzy: Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof EranWerber) 3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej) 4. 3 Generyczne Karty Pracy do każdego scena- riusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy 5. 4 karty z instrukcjami gier 821028N 1 499,90 brutto pln NASZE PAKIETY UMOŻLIWIAJĄ: • naukę programowania poprzez zabawę i ruch • eksperymentowanie, poszukiwanie i rozwiązywanie problemów przez dzieci/uczniów • wykorzystanie różnorodnych zmysłów i stylów uczenia się • programowanie w parach, w grupie • naukę programowania na różnych urządzeniach • programowanie na różnych przedmiotach, korelowanie edukacji i przedmiotów • wykorzystanie i zarządzanie darmową platformą • programowanie „przedłużone”, czyli w trakcie zajęć świetlico- wych i przerw międzylekcyjnych • poczucie sprawstwa u dzieci i uczniów • wykorzystanie bogatej obudowy dydaktycznej Pakiety do nauki kodowania to atrakcyjne rozwiązanie metodyczno-dydaktyczne, wspomagające nauczanie myślenia komputacyjnego (w tym programowania) od przedszkola po VIII klasę szkoły podstawowej, które wykorzystuje interaktywną podłogę „Magiczny Dywan” wraz z dedykowaną platformą. Na każdy etap przygotowany został Pakiet składający się obudowy metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej. 4 GRY 4 GRY 4 GRY Zestaw: Magiczny Dywan 4.0 i Photon • Magiczny Dywan 4.0 z pakietem 100 gier (821050) • Pakiet Funkodowanie 2 - klasy 1-3 (821027N) • Robot Photon (821200) • Pakiet do pracy z Photonem (821042N) 821043N 14 999,60 brutto pln Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 483 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Laptopy i sprzęt komputerowy Magiczny Dywan
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5