Katalog Żłobek Przedszkole Jesień 2021
Pakiet Zgadnij co czuję? do Magicznego Dywanu 4.0 Celemgier jest zachęceniedzieci, by podczas zabawy poznawały swoje emocje i emocje przeżywane przez innych. Dzieci, bawiąc się z sympatycznymi ludzikami-emocjami, mogą zauważyć, żewżyciu częstotowarzyszą im: radość, smutek, złość i zaskoczenie. Sąto podstawowe emocje, które przeżywają wszyscy, niezależnieodtego,gdzie się urodzili iw jakiej kulturze zostaliwychowani. Z badań naukowychwynika, żedotakich podstawowych emocji należą jeszczewstręt i strach,alewgrze celowo nie zostałyone zobrazowane.Wynikato stąd, żeobiete emocjemogąwiązać się ztrudnymi,a czasemwręcz traumatycznymiwydarzeniamiwżyciudziecka,do którychtrudno jestmuwracać pamięcią.Uruchomieniewspomnień podczasgrymogłoby byćdla niego zbytobciążające emocjonalnie i prowadzićdo nieprzewidzianych, negatywnych konsekwencji psychologicznych. Nauczyciel lubterapeutamoże jednak dotrzećdo sytuacji budzącychte emocje pośrednio,omawiając zdziećmidoświadczenia związane ze smutkiem, złością lub zaskoczeniem. Dziękitemu zabawa naMagicznymDywanie nie stanie siędladziecka źródłemnadmiernego lęku, z którymnie będzie umiało sobie poradzić. Nauczyciel natomiast będziemiał możliwość podjęciadecyzji,w jaki sposób pracować z nimnaddoświadczeniami budzącymi niepokój. Pakiet Zgadnij co czuję? do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet 8 gier, mający zachęcić dzieci do poznawania swoich emocji i emocji przeżywanych przez innych. Zapropono- wane zabawy są ciekawą formą zajęć dla przedszkolaków i uczniów z klas I-III, wspierającą ich prawidłowy rozwój w tym zakresie. Nauczyciel może również korzystać z gier przy rozwiązywaniu konkretnych problemów, które często pojawiają się w dziecięcych grupach, np. obrażanie się, doku- czanie innym, nadmierna lub nieuczciwa rywalizacja itp. Pakiet opracowany jest także z myślą o dzieciach ze spe- cjalnymi potrzebami rozwojowymi – zwłaszcza ze spektrum autyzmu. Dla tych dzieci rozpoznawanie i wyrażanie emocji jest szczególnie trudne. Gry oparte na wizualizacji ekspresji emocjonalnej dają możliwość łatwiejszego różnicowania poszczególnych emocji oraz stwarzają okazję do ćwiczenia własnej ekspresji. Scenariusze są opracowane tak, aby dziecko z autyzmem miało okazję do rozwijania funkcji poznawczych związanych z teorią umysłu, odpowiedzialną za rozumienie sytuacji społecznych z perspektywy innych osób oraz zauważanie związków przyczynowo-skutkowych pomiędzy emocjami i zachowaniem. Zestaw gier może być także pomocny w prowadzeniu psychoterapii z dziećmi przejawiającymi problemy emocjonalne i zaburzenia zachowania, które powstały w wyniku traumatycznych przeżyć lub niekorzystnych doświadczeń środowiskowych i wychowawczych. Dotyczy to dzieci o obniżonym nastroju, lękowych oraz nie radzących sobie z agresją. Gry ułatwią im uzyskanie, w bezpieczny sposób, wglądu we własne emocje. Mogą okazać się szczególnie przydatne tam, gdzie dzieciom trudno jest opowiadać o swoich przeżyciach i potrzebują czasu, aby się otworzyć w kontakcie z innymi. Pakiet „Zgad- nij co czuję?” jest narzędziem, które można wykorzystywać zarówno podczas indywidualnych, jak i grupowych zajęć terapeutycznych takich jak: warsztaty i treningi umiejętności społecznych, treningi asertywności oraz treningi zastępowa- nia agresji. Gry można łączyć z różnymi innymi metodami terapeutycznymi – niedyrektywną terapią zabawową, artterapią, terapią ruchem, a także elementami terapii beha- wioralno-poznawczej, w zależności od nurtu teoretycznego, w jakim pracuje nauczyciel czy terapeuta. • od 4 lat 821054N 2 999,90 brutto pln 8 GIER Pakiet English For Fun – klasy 1–4 do Magicznego Dywanu 4.0 Pakiet „English For Fun” jest przeznaczony dla uczniów klas 1–4 szkoły podstawowej. Składa się z czterech gier, które rozwijają umiejętności językowe, jednocześnie gwarantując dzieciomdobrą zabawę. Uczniowie poznają słownictwo z kilkudziesięciu kategorii, takich jak zwierzęta, podróże, jedzenie czy nazwy zawodów. Słów ka podzielone są łącznie na 171 zestawów. Poziom trudności materiału jest dostosowany dowieku dzieci. Zasób leksykalny poznawany dzięki gromprzydaje się nie tylkow szkole, ale takżew życiu codziennym i stanowi podstawę udanej komunikacji. Zasady gry:Wskocz jak najszybciej na obrazek, jeśli usłyszysz jego nazwę. Następny poziom gry pozwoli ci zagrać na punkty i sprawdzić jak dużo już pamiętasz. Pakiet English For Fun – klasy 1–4 do Magicznego Dywanu 4.0 Słówka podzielone są łącznie na 171 zestawów. Gry są zgodne z wymaganiami aktualnie obowiązującej podstawy programowej. W skład pakietu gier wchodzą: • English For Fun – 1st grade (1 klasa) • English For Fun – 2nd grade (2 klasa) • English For Fun – 3rd grade (3 klasa) • English For Fun – 4th grade (4 klasa) 821053N 999,90 brutto pln 4 GRY infolinia: 801 577 544 www.insgraf.pl 60 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5