Katalog Jesień 2021
Sensolab to nowoczesne laboratorium stworzone do efektywnej nauki języków obcych.To kompleksowy produkt, który daje nauczycielowi szerokie pole manewruw zarządzaniu lekcjami – możliwość dzielenia uczniów na grupy bez konieczności zmiany miejsc, łączenie się z uczniami drogąwerbalną oraz wiele innych funkcji. Program jest w stanie rejestrowaćwiele ścieżek audio na raz i zapisywać na komputerze prowadzącego. SensoLab pomaga nauczycielowi w zarządzaniu organizacją, przebiegiem i efektywnymwykorzystaniem każdej minuty zajęć. Nauczanie zindywidualizowanew pracowni SensoLab realizuje się poprzez wykorzystywaniewielu funkcji, trybów pracy, podziału na grupy. Nauczyciel ma możliwość kierowania swojej uwagi na poszczególnych uczniów i dostosowywania formy nauczania do ich predyspozycji.Wklasiewyposażo- nej w pracownię SensoLab każdy słuchacz pracujew swoimwłasnym rytmie i na odpowiednimdla siebie poziomie, aw zależności od potrzeb grupy stworzo- ne przez nauczyciela różnić się mogą liczebnością i składem. Mnogość funkcji i wariantów przy zachowaniu prostoty obsługi sprawia, że Multimedialna Pracownia Językowa SensoLab podwzględem sprzętowym i programowym nie ma swojego odpowiednika na polskim rynku. SensolabMultiplex to kompletne wyposażenie pracowni językowej zawierające sprzęt wraz z oprogramowaniem oraz wyposażenie meblowe – biurka i krzesła. Cena zawiera takżemontaż. TECHNOLOGIA CYFROWA 100% • architektura systemu: konwersja ADC (analog to digital) – cyfrowy mikser audio – konwersja DAC (digital to analog), • multipleks digital CAV (Control, Audio, Voice) – zastosowanie trzech magistrali cyfrowych, • control bus – cyfrowe sterowanie funkcjami pracowni, • audio bus – cyfrowe przesyłanie/przełączanie sygnałów audio, • voice bus – cyfrowe przesyłanie/przełączanie dźwięków z mikrofonów, • cyfrowy rejestrator audio – jednoczesne nagrywanie 37 ścieżek audio z automatycznym utworzeniem 37 plików audio (wersja na 24 stanowiska) lub 25 ścieżek audio (wersja na 16 stanowisk). OPIS OPROGRAMOWANIA: • lista uczniów – tworzenie klas i list uczniowskich, • funkcja sprawdzania obecności – program uwzględnia stanowiska nieaktywne, • odwzorowanie w programie rozmieszczenia stanowisk z sali; personalizacja tła – usta- wienie zdjęcia, ustawienie schematu klasy jako tła w programie, • funkcja „tuba” – przytrzymanie przycisku włącza ustawienie „nauczyciel mówi, reszta słucha”, • nagrywanie cyfrowe – jednoczesne nagrywanie konwersacji wszystkich stanowisk do osobnych plików i konwersacji wszystkich grup do osobnych plików (liczba ścieżek- -plików, to suma liczby stanowisk i grup), • pulpit ucznia – wejście/wyjście audio – pozwala na podłączenie telefonu, tabletu, komputera i odsłuch odtwarzanego audio lub nagrywanie dialogu prowadzonego z lektorem, w parze lub dyskusji w grupach roboczych, czy słyszanej audycji oraz własnego głosu, • 8 programowalnych przycisków (makr zapamiętujących układ sali) z możliwością tworzenia nazw, • praca indywidualna – jednoczesna rejestracja audio konwersacji wszystkich stano- wisk do osobnych plików, • praca w parach – wszystkie grupy dwuosobowe mogą jednocześnie odsłuchiwać to samo źródło audio, • praca w dowolnie konfigurowanych grupach 2, 3, 4, 8 osobowych, • praca na forum – dystrybucja na zewn. głośnik wybranej (dowolnej) grupy, • prezentacja – dystrybucja na zewn. głośnik wybranego stanowiska (mikrofon ucznia), • wykład – dystrybucja na zewn. głośnik wykładu lektora, • wybór źródła dźwięku w grupach dyskusyjnych (min. 8 grup odsłuchuje jednocześnie inne źródło); łączna ilość dostępnych źródeł audio: min. 24. FUNKCJE SPECJALNE: 1. Multiplex: jednoczesne nagrywanie nauczyciela, grup i stanowisk z auto- matycznym utworzeniem plików audio, bez wykorzystania zewnętrznego sprzętowego rejestratora audio. 2. Głuchy telefon: np. uczeń na stanowisku 1 słyszy tylko nauczyciela, sta- nowisko 2 słyszy tylko stanowisko 1, stanowisko 3 słyszy tylko stanowisko 2... itd. (16 stanowisk). Realizując funkcję „głuchego telefonu” wszystkie stanowiska mają włączone mikrofony. 3. Czytanie: wszyscy uczniowie czytają w tym samym czasie ten sam tekst (w słuchawkach słyszą tylko siebie) i jednocześnie te wypowiedzi są nagry- wane do osobnych plików (ilu uczniów-tyle ścieżek/plików). Realizując funk- cję „Czytanie” nauczyciel ma możliwość podsłuchu wybranego stanowiska. 4. Audio-lingual: wszyscy uczniowie w tym samym czasie odsłuchują tę samą audycję z nagranymi zwrotami i powtarzają je na głos (nie słyszą się wzajemnie). Realizując funkcję „audio-lingual” nauczyciel ma możliwość podsłuchu wybranego stanowiska, a wszystkie wypowiedzi są nagrywane do osobnych plików (ilu uczniów-tyle ścieżek/plików). 5. Panel Lektora: niezależenie od przypisanych uczniom źródeł audio i trybu pracy nauczyciel ma możliwość odsłuchu innego źródła dźwięku; niezależnie od rejestracji „nagrywania cyfrowego”, tzn. równolegle lektor ma możliwość rejestracji całej lub fragmentu lekcji do osobnego pliku audio (nagrywanie tego, co słyszy w swoich słuchawkach). 6. Tłumaczenia symultaniczne: min. 6 kanałów-języków (grup) wejściowych i wyjściowych, min. 2 sprzętowe źródła audio, możliwość realizowania tłumaczenia bezpośredniego lub pośredniego. Pracownia językowa Sensolab Multiplex 085500 na 16 stanowisk – meble w klonie 23 999,90 085500W na 16 stanowisk - meble białe 23 999,90 085501 na 24 stanowiska – meble w klonie 29 900,90 085501W na 24 stanowiska - meble białe 29 900,90 brutto pln PRACOWNIA JĘZYKOWA SENSOLAB MULTIPLEX 60 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5