Katalog Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2021/2022
Programy multimedialne eduSensus Każdy uczeń to uczeń zdolny (1 stanowisko) Program multimedialny stanowiący narzędzie do realizacji zajęć metodą projektów dla dzieci w młodszym wieku szkolnym. Zastosowanie: praca metodą projektu edukacyjnego i rozwój potencjału ucznia, praca zespołowa. Odbiorcy: nauczyciele. Beneficjenci: uczniowie klas I-III. KAŻDY UCZEŃ TO UCZEŃ ZDOLNY jest programem, który: • wspomaga rozwój predyspozycji i uzdolnień dzieci, • kształtuje myślenie strategiczne, • uczy jak formułować hipotezy, • rozwija umiejętności abstrahowania, wnioskowania i dedukowania, • uczy dzieci współdziałania w grupie, dzielenia się zadaniami i odpowiedzialnością za ich wykonanie, • stymuluje ciekawość poznawczą, uczy zaradności i przedsiębiorczości, • pozwala nauczycielowi na organizację zajęć dla dzieci przejawiających ponadprzeciętną ciekawość świata, • powstał we współpracy z przedstawicielami świata nauki. Program składa się z 5 bloków tematycznych: • Świat wokół nas, • Wynalazki, • Kompas, mapa, GPS, • Co w trawie piszczy?, • Sami też to potrafimy! W każdym z nich nauczyciel znajdzie sugestie dotyczące realizacji w sumie 25 różnych projektów. Zapropono- wane zagadnienia są związane z treściami, które uczeń poznaje w szkole, ale sposób ich zaprezentowania odbiega od tego znanego dzieciom z tradycyjnych podręczników. Program współpracuje również z tablicą interaktywną i komputerem z panelem dotykowym. 110051 799,90 brutto pln Akademia Umysłu JUNIOR EDU + język angielski Multimedialny system do prowadzenia zajęć ukierunkowanych na rozwój pamięci i koncentracji uwagi u dzieci, wzbogacony o moduł j. angielskiego wraz ze słownikiem obrazkowym. Zawiera multimedialne gry dla dzieci oraz szczegółowe scenariusze zajęć. Pakiet został opracowany przez psychologów dziecięcych i metodyków. Przeznaczony jest do wykorzystania w: • EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ • EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ System może być wykorzystywany podczas zajęć grupowych z użyciem tablicy interaktywnej lub projektora multime- dialnego, jak również pracy indywidualnej przed komputerem. Jaki jest cel zajęć? Służą rozwijaniu zainteresowań dziecka i jego sprawności umysłowej. Bawiąc się rozwija ono pamięć, spostrzegaw- czość i koncentrację. Podczas zajęć realizowane są ćwiczenia stymulujące wszechstronny rozwój dziecka, zawierające elementy obrazu, dźwięku i ruchu, stanowiące jednocześnie okazję do świetnej zabawy! Zastosowanie w każdym ćwiczeniu aż 10 poziomów trudności pozwala na dostosowanie ich do możliwości i umiejęt- ności każdego dziecka. Gry zawierają wiele elementów edukacyjnych, dostarczających wiedzy o otaczającym świecie np. poznawanie gatunków kwiatów, drzew, zwierząt, tradycji świątecznych, miast Polski, flag państw, zasad sortowa- nia odpadów. Sposób na naturalne poznawanie języka angielskiego Aż 80 kreatywnych ćwiczeń pozwala na stopniowe osłuchiwanie się z modelowym angielskim i utrwalanie słownictwa opisującego świat otaczający dziecko. Programy umożliwiają przełączenie na język angielski lub polski w dowolnym momencie zabawy! W nauce nowych słówek na pewno pomocny okaże się czytany słownik obrazkowy. Co zawiera pakiet? • 80 gier edukacyjnych zebranych w 4 programach multimedialnych • gotowe scenariusze zajęć: 20 dla grup przedszkolnych oraz 20 dla wczesnoszkolnych • moduł językowy – możliwość korzystania z programu w języku polskim i angielskim • poradnik: „Jak wykorzystać moduł j. angielskiego podczas zajęć” • zestaw kilkudziesięciu prezentacji multimedialnych • konspekty pogadanek nawiązujące do tematów zajęć • bogaty zbiór gotowych do wydrukowania kart pracy, do wyboru w j. polskim i angielskim • atrakcyjny zestaw motywacyjny: komplet dyplomów, karty motywacyjne z naklejkami • licencja wielostanowiskowa 031802 490,00 brutto pln 490 00 PLN 799 90 PLN WYMAGANIA TECHNICZNE: • Windows 7/8/10 – wersje 32- i 64-bit • Procesor 2,4 GHz • 1 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 2 GB (dla systemu 64-bit) • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768 • Karta dźwiękowa z podłączonymi głośnikami lub słuchawkami • Mysz lub inne urządzenie wskazujące • Port USB 2.0/3.0 • 700 MB miejsca na dysku twardym WYMAGANIA SPRZĘTOWE: • System: Windows XP/Vista/7/8/10, • Procesor: 1,5 GHz, RAM: 1 GB, • Wolne miejsce na dysku: 1 GB, • Karta graficzna: 256 MB, • Minimalna rozdzielczość: 1024x768, • Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX, • Wymagane: głośniki lub słuchawki, • Inne: Port USB. infolinia: 801 577 544 www.insgraf.pl 502 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5