Katalog Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2021/2022
01 ROZBUDZENIE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW ŚWIATEM PRZYRODNICZYM: • rozwijanie ciekawości świata i chęci aktywnego poznawania przyrody; • rozwijanie wrażliwości przyrodniczej i ekologicznej; • kształtowanie umiejętności praktycznego wykorzystania wiedzy przyrodniczej. 02 KSZTAŁTOWANIE U UCZNIÓW POSTAWY BADAWCZEJ: • rozwijanie dociekliwości oraz chęci i umiejętności zadawania pytań; • kształtowanie umiejętności formułowania hipotez i ich weryfikowania, np. poprzez doświadczenia i eksperymenty; • kształtowanie cierpliwości, wytrwałości i systematyczności; • rozwijanie samodzielności. 03 WYKSZTAŁCENIE U UCZNIÓW NAWYKÓW BEZPIECZNEGO EKSPERY- MENTOWANIA: • kształtowanie nawyku planowania i przygotowania eksperymentu (miejsce, sprzęt, kolejność działań, środki bezpieczeństwa); • kształtowanie nawyków bezpiecznego wykonania doświadczenia. 04 ROZWINIĘCIE U UCZNIÓWUMIEJĘTNOŚCI PRAWIDŁOWEGO PROWA- DZENIA EKSPERYMENTÓW NAUKOWYCH: • wykonywanie podstawowych pomiarów (dokładność, konieczność powtó- rzeń); • posługiwanie się urządzeniami pomiarowymi i obserwacyjnymi; • dokumentowanie obserwacji i doświadczeń, opis jakościowy i ilościowy, uży- wanie prawidłowej terminologii; • kształtowanie umiejętności wyszukiwania i korzystania z różnych źródeł informacji; • nauka prezentacji wyników z zastosowaniem narzędzi TIK. 05 ROZWINIĘCIE U UCZNIÓW KOMPETENCJI PRACY WGRUPIE, WTYM: • rozwijanie umiejętności podziału pracy na zadania składowe i rozdzielania zadań w zespole; • nauka odpowiedzialności za rezultat pracy całego zespołu. Cele edukacyjne w zakresie przedmiotów przyrodniczych realizowane poprzez Modułowe Pracownie: infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 491 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. UCZEŃ ZDOLNY
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5