Katalog Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2021/2022

Kto to? Co to? Rzeczownik Pomoc niezbędna w poznawaniu i utrwalaniu umiejętności rozpoznawania części mowy. Jednym z zadań dziecka jest zapełnienie planszy kartonikami z obrazkami pasującymi do danej kategorii rzeczownika. Po każdym wyloso- waniu kartonika, dziecko musi nazwać to, co przedstawia rysunek i określić, do której kategorii rzeczownika należy. Zestaw wprowadza dziecko w świat gramatyki języka polskiego. Wspomaga rozumienie mowy, wzbogacanie słownictwa, stymuluje rozwój umiejętności zadawania pytań i budowa- nia zdań poprawnych pod względem gramatycznym, uczy kreatywności, stymuluje logiczne myślenie. Pomoc przeznaczona jest dla dzieci, u których chcemy wspomagać rozwój mowy, z opóźnionym rozwojem mowy, z afazją dziecięcą, z dysleksją. • 5 plansz formatu A4 • 30 kartoników z obrazkami o wym. 6 x 6 cm • 5 kart pracy formatu A4 (do kserowania) 199023 69,90 brutto pln Czasownik. Co robi? Co się z nim dzieje? Pomoc zawiera materiał, który pozwala na 4 rodzaje ćwiczeń: 1. „Poznajemy słowa, które określają czynności – zabawa memo.” Jest to etap wstępny, którego celem jest zapoznanie dziecka z wyrazami, które należą do grupy czasowników. 2. „Formy czasownika w określonym czasie”. Ćwiczenia uświadamiają dziec- ku, że forma czasownika zmienia się w zależności od tego, czy to o czym mówimy działo się wczoraj, dzieje się teraz, czy dopiero będzie się działo w przyszłości. 3. „Osobowe formy czasownika”. Celem zabawy jest pokazanie dziecku, że różne osoby będą używały innej formy tego samego czasownika. 4. „Kontrolne karty pracy”. Karty zostały opracowane zgodnie z zasadą stopnio- wania trudności i są przeznaczone dla uczniów, u których poziom umiejętności czytania i pisania jest różny. Pomoc rozwija rozumienie mowy, wzbogaca słownictwo, wprowadza w świat gramatyki języka polskiego, stymuluje rozwój umiejętności zadawania pytań i budowania zdań poprawnych pod względem gramatycznym, uczy kreatywności oraz stymuluje logiczne myślenie. Pomoc przeznaczona dla dzieci wmłodszymwieku szkolnym i starszych, u których chcemy wspomagać rozwój mowy, a także dla uczniów: z opóźnionym rozwo- jemmowy, z SLI (specyficznymi zaburzeniami rozwoju językowego szczególnie z deficytem gramatycznym), z afazją dziecięcą, z dysleksją. • od 3 lat 199024 99,90 brutto pln Jaki? Przymiotnik Pomoc z serii „Poznajemy części mowy”. Składa się ona z trzech części mających formę gier: „Poznajemy słowa, które określają cechy przedmiotów/ zjawisk”, „Porównywanie”, np. okrągły jak… i „Określanie cech rzeczownika”, np. Jabłko jest… (okrągłe, kwaśne, zepsute itp.) oraz 2 plansz demonstra- cyjnych, wyjaśniających zagadnienia stopniowania i odmiany przymiotnika. Pomoc rozwija rozumienie mowy, wzbogaca słownictwo, wprowadza w świat gramatyki języka polskiego, stymuluje rozwój umiejętności zadawania pytań i budowania zdań poprawnych pod względem gramatycznym, uczy kre- atywności oraz stymuluje logiczne myślenie. Pomoc przeznaczona dla dzieci w młodszymwieku szkolnym i starszych, u których chcemy wspomagać rozwój mowy, a także dla uczniów z: opóźnionym rozwojemmowy, SLI (specyficznymi zaburzeniami rozwoju językowego szczególnie z deficytem gramatycznym), afazją dziecięcą, dysleksją. • 4 plansze kontrolne formatu A4 • 20 tafelków z rysunkami • 20 kart o wym. 7 x 7 cm • 20 kart formatu A5 do ćwiczeń określania rzeczownika • plansza prezentująca stopniowanie przymiotnika • plansza prezentująca odmianę przymiotnika przez liczby i rodzaje • żetony • instrukcja • od 3 lat 199055 79,90 brutto pln 69 90 PLN 99 90 PLN 79 90 PLN  infolinia: 801 577 544  www.insgraf.pl 48 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5