Katalog Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2021/2022
Pakiet – operacje myślowe i pamięć Pakiet operacje myślowe i pamięć zawiera: • 199071 Zapamietaj, pokaż, 1 szt. • 116166 Paluszek – zabawka edukacyjna, 1 szt. • 199075 Jak to się stało?, 1 szt. • 199021 Rodzina – historyjki obrazkowe, 1 szt. • 011010 Memo – Proste sposoby na ochronę przyrody, 1 szt. 199178 355,50 brutto pln Harmonijny Rozwój. Poznawanie i rozumienie Pakiety multimedialnych gier i zabaw wspierających wszech- stronny rozwój dzieci w wieku 5–7 lat. Licencja otwarta. Atrakcyjne ćwiczenia zawarte w programach aktywizują dzieci i oswajają je z pracą zespołową, przygotowując jednocześnie do nauki. Zadania pomagają realizować cele wychowania przedszkolnego i szkolnego z podstawy programowej i mogą stanowić uzupełnienie wybranego przez nauczyciela programu nauczania. Każdy pakiet zawiera: • 3 interaktywne gry specjalnie przystosowane do zespołowego wykorzystania na tablicy multimedialnej, • karty pracy do wydrukowania lub kopiowania, zawierające ćwiczenia indywidualne, zespołowe lub materiały do przygoto- wania przedstawień teatralnych, • grę dydaktyczną wykonaną z kartonów o dużym formacie, przeznaczoną do wykorzystania przez całą klasę lub duże grupy dzieci. Wszystkie elementy pakietu wykorzystują naukę przez zabawę, umożliwiającą dzieciom współdziałanie, eksperymentowanie, twórczą ekspresję i ruch, nie zaniedbując też ćwiczeń samokon- troli oraz koncentracji. Program wykorzystuje metodę pracy zespołowej z wykorzystaniem funkcji wielodotyku/multi-touch/ tablicy interaktywnej. Dzięki tej funkcji rysowanie i korzystanie z zasobów na tablicy jest możliwe przez kilkoro dzieci jednocze- śnie, a każde z nich może wykonywać inne ćwiczenia. • Gry interaktywne ćwiczące współpracę w grupie i koncentrację uwagi: 1. Sklep – Ćwiczenie umiejętności klasyfikowania. 2. Opowiadania – Ćwiczenia świadomości kolejności zdarzeń oraz myślenia przyczynowo-skutkowego. 3. Detektywi – Ćwiczenie myślenia przyczynowo-skutkowego oraz dedukcji. • Karty pracy: • Ćwiczenie klasyfikacji: Owoce i warzywa, Zwierzęta leśne i domowe, Koła i wielokąty • Ćwiczenie myślenia przyczynowo-skutkowego (wycinanki- -układanki): Ułóż historyjkę „Na sankach”, Ułóż historyjkę „Na łyżwach”, Ułóż historyjkę „W lesie”. • Gra wielkoformatowa: Gra wielkoformatowa „Sklep” pozwala na ćwiczenie umiejętno- ści klasyfikowania na przykładzie typowej oferty sklepu spożyw- czego. 20 kartonów o wielkości 20 x 20 cm przedstawiających nabiał, mięso i wędliny, warzywa i owoce oraz pieczywo, które dzieci umieszczają na odpowiednich półkach sklepu. Gra rozwija też koncentrację i umiejętność współpracy w grupie. Dołączone do gry kartonowe monety o średnicy 12 cm (36 szt.), pozwalają na wykorzystanie gry w pierwszej klasie do ćwiczenia podstawowych działań matematycznych na przykładzie wyli- czania należności, wydawania reszty oraz układania zadanych liczb z monet o różnych nominałach. 145069 499,90 brutto pln Pakiet – operacje myślowe i pamięć 355 50 499 90 infolinia: 801 577 544 www.insgraf.pl 424 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5