Katalog Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2021/2022
Znajdź różnice 3 – karty obraz- kowe Znajdź różnice, to popularna rozrywka, która rozwija umiejętności językowe, percepcję wzrokową, słuchanie, orientację przestrzenną, pamięć, koncentrację oraz spostrzegawczość. Gra polega na odnalezieniu wszystkich różnic znajdujących się na parach kart. Im więcej różnic tym stopień trudności jest większy. • 77 kart o wym. 9 x 9 cm, w tym 60 z różnicami oraz 17 kart ze znakami? i!, które służą do kontroli, ile jeszcze zostało różnic do odgadnięcia. • od 5 lat 312027 129,90 brutto pln Zgubione Znalezione – gra Szybka gra w odnajdywanie przedmiotów. Gracze dostają do dyspozycji 54 karty – sześć zestawów po 9 kart w jednym kolorze. Na awersach kart znajdują się różne kolorowe przedmioty codziennego użytku. Natomiast na rewersach znajdują się te same przedmioty oraz jeden dodatkowy. Cała zabawa polega na tym, by jak najszybciej znaleźć ten nadprogramowy przedmiot! Karty podzielone zostały na sześć poziomów trudności, oznaczo- nych kolorami. Im trudniejsza karta, tym więcej przedmiotów posiada oraz zapewnia więcej punktów na koniec gry. Zawartość pudełka: • 54 karty o wym. 12 x 8 cm • instrukcja • czas gry 10–15 min. • dla 2–6 osób • od 5 lat 846006 49,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Ryzykozadławieniamałymielementami. Kinoptik – ogród Rozwijająca wyobraźnię, kolorowa magnetyczna układanka pozwala tworzyć piękne ogrody kwiatowe, a następnie „ożywiać je” z wykorzystaniem iluzji optycznych. Dziecko odtwarza lub wymyśla ciekawe kompozycje, układając na planszy ogród z elementów o różnej wielkości. Foliowe arkusze nałożone na obraz wywołują złudzenie ruchu i sprawiają, że widok staje się jeszcze ciekawszy. Zestaw zawiera: • sztywną kartonową planszę magnetyczną o wym. 25 x 25 x 0,5 cm • 107 magnetycznych kartoników z obrazkami, w 16 różnych rozmiarach o wym. 2 x 1,5 cm do 7 x 7 cm • 2 foliowe arkusze o wym. 20 x 20 cm i 15 x 15 cm • od 5 do 8 lat 202160 79,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat.Produktzawieramagnesy lubczęścimagne- tyczne.Magnesyprzyciągniętedosiebie lubprzywierającedoprzedmiotumetalowegoworganizmieczło- wiekamogąbyćprzyczynąpoważnych,anawetśmiertelnychobrażeń.Wprzypadkupołknięciamagnesów lubwprowadzenia ichdodrógoddechowychnależynatychmiastzwrócićsięopomoc lekarską. Pamięć 3D Gra polega na ułożeniu kostek zgodnie ze wzorem na odsłoniętej na chwilę karcie ze stosu „kart wzorów”. Czas na ułożenie odmierzany jest przez klep- sydrę. Gracz, który najszybciej będzie układał kostki według zapamiętanego wzoru, zostanie zwycięzcą. Gra jest świetnym treningiem spostrzegawczości, pamięci i wyobraźni przestrzennej. Stanowi dobrą zabawę dla całej rodziny. • 25 kolorowych kostek o wym. 2 x 2 x 2 cm • 55 kart wzorów o wym. 6 x 9 cm • klepsydra o wys. 8 cm • 100 żetonów o śr. 1,5 cm • od 5 lat 041129 32,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Ryzykozadławieniamałymielementami. Klocki Canoe – pamięć – kartonowe Dzieci podczas układania wzorów z klocków jednocześnie trenują pamięć przestrzenną, znacząco zwiększają jej pojemność, intensywnie ćwiczą koncentrację uwagi, stymulują zmysł wzroku dzięki kontrastowym kolorom i geometrycznym wzorom na tafelkach. • wym. pudełka 17 x 17 x 5 cm • 24 tafelki kartonowe o wym. 3 x 3 cm • 15 dwustronnych kart o wym. 15,5 x 15,5 cm • czarna karta do zasłaniania o wym. 15,5 x 15,5 cm 826003K 89,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Ryzykozadławieniamałymielementami. 79 90 PLN 129 90 PLN infolinia: 801 577 544 www.insgraf.pl 416
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5