Katalog Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2021/2022

Proszę, dziękuję, przepraszam – gra Gra uczy dzieci kulturalnego zachowania względem innych. Składa się z 12 kartonowych kart formatu A6, podzielonych na 2 zestawy. Pierwszy to różne zwroty grzecznościowe: proszę, dziękuję, przepraszam, dzień dobry, do widzenia, powodzenia. Drugi to nazwy różnych sytuacji i miejsc: szkoła, dom, spotkanie z rówieśnikami, gra na komputerze, telefon, hobby. Pomoc umożliwia różnorodne ćwiczenia związane ze zwrotami grzecznościowymi i wymyślaniem zachowania odpowiedniego do danej sytuacji. Do gry należy dokupić Kostkę z kieszonkami (101215, sprzedawana osobno). Po włożeniu kart ze zwrotami grzecznościowymi do kostki, dziecko rzuca nią, a następnie wymyśla sytuację, w której należy użyć wyrzuconego zwrotu. Gdy mamy dwie kostki, dziecko rzuca jednocześnie obiema kostkami, a potem wymyśla historię, w której w konkretnej sytuacji użyty może zostać określony zwrot grzecznościowy. Pomoc przydatna w pracy psychologa i pedagoga szkolnego, zarówno do zajęć grupowych, jak i indywidualnych. 199216 21,90 brutto pln Kostka z kieszonkami Kostka wykonana z pianki, z pokrowcem z tkaniny PCV z przezroczystymi kieszonkami (miejsce na umieszczenie zdjęć lub obrazków z historyjkami – nie załączono). Do zabaw w grupie. • wym. kostki 20 x 20 x 20 cm • wym. kieszonki 15 x 15 cm 101215 69,90 brutto pln Dobre zachowanie na co dzień Pomoc wspomagająca nauczycieli i wychowawców w pracy z dziećmi w grupie rówieśniczej, ułatwiająca przyswojenie przez uczniów tzw. zasad dobrego zachowa- nia się. Każda z 16 prezentowanych zasad zobrazowana została dwiema ilustracjami – jedna przedstawia zacho- wanie właściwe, druga zaprzeczające mu. Na odwrocie kart napisana jest zasada, którą dzieci mają odgadnąć (w grupie lub indywidualnie) po obejrzeniu ilustracji. Aby uatrakcyjnić zabawę do zestawu dołączone są kolorowe tabliczki, za pomocą których dzieci po odgadnięciu zasa- dy mogą oceniać zachowania przedstawione na ilustracji w kategorii dobre – złe (zabawa w jurorów). Pomoc sprawdza się w pracy z dziećmi z zaburzeniami opozy- cyjno-buntowniczymi, uczniami ze zdiagnozowanym autyzmem, zespołem Aspergera, niepełnosprawnością intelektualną. • 32 karty formatu A4 • 25 zielonych tabliczek • 25 czerwonych tabliczek 199056 139,90 brutto pln Jak to się stało? Gra ma na celu uświadamiać dzieciom, jakie mogą być konsekwencje nieprzestrzegania podstawowych zasad bezpieczeństwa. Składa się z 4 plansz magnetycznych formatu A3 przedstawiających sytuacje, w których konieczna jest interwencja przedstawicieli służb ratowni- czych (strażaka, policjanta, lekarza oraz ratownika) oraz z 16 mniejszych magnetycznych obrazków (po 4 obrazki do każdej tabliczki), ukazujących niewłaściwe zachowania dzieci, które doprowadziły do groźnych wydarzeń. Zada- niem dzieci jest dobieranie małych obrazków do plansz według zasady przyczyna – skutek oraz opowiadanie historii. Do wykorzystania podczas zajęć z uczniami ze zdiagnozowanymi zaburzeniami opozycyjno-bun- towniczymi, ADHD, zespołem Aspergera, autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną. • 4 tabliczki A3 • 16 magnetycznych obrazków 199075 139,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Produktzawieramagnesy lubczęścimagnetyczne.Magnesyprzyciągnięte dosiebie lubprzywierającedoprzedmiotumetalowegoworganizmieczłowieka mogąbyćprzyczynąpoważnych,anawetśmiertelnychobrażeń.Wprzypadku połknięciamagnesów lubwprowadzenia ichdodrógoddechowychnależy natychmiastzwrócićsięopomoc lekarską. 139 90 139 90  infolinia: 801 577 544  www.insgraf.pl 318 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. PRODUKT PRODUKT

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5