Katalog Specjalne Potrzeby Edukacyjne 2021/2022
I kto to mówi? Skąd ten dźwięk? Pomoc składa się z 20 plansz (10 pionowych, 10 poziomych) formatu A4. Pomoc „I kto to mówi? Skąd ten dźwięk? ” rozwija uwagę słuchową, wzrokową i koordynację wzrokowo-ruchową. Stymuluje rozwój mowy bazując na najprostszych i najłatwiej przyswajalnych formach jakimi są onomatopeje. Może być wykorzystywana zarówno w pracy terapeutycznej z dziećmi z zaburzeniami komunikacji i rozwoju języka, jak i do codzien- nej stymulacji rozwoju mowy małych dzieci. 199285 119,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Doużytkupodbezpośrednimnadzoremosobydorosłej. Od obrazka do słowa – zestaw edukacyjny do ćwiczeń z edukacji językowej i nauki czytania przez zabawę Gra dydaktyczna „Od obrazka do słowa” zawiera obrazki z podpisami, piktogramami i te same obrazki bez podpisów. Wyrazy niemożliwe do zakodowania – niektórych wyrazów (jest, ma, który, do, i itp.) nie sposób przedstawić za pomocą piktogramów. W „słowniku” będą ist- niały wyłącznie w formie literowej. Używane w ustalonym kontekście w rozmaitych zdaniach, zostaną szybko zapamiętane przez dzieci. Skład zestawu: • 100 kartoników z rysunkami i podpisami o wym. 5,8 x 5,8 cm • 100 kartoników demonstracyjnych z rysunkami o wym. 12 x 12 cm • 100 kartoników z rysunkami bez podpisów o wym. 5,8 x 5,8 cm • 100 kartoników podpisami o wym. 5,8 x 2,9 cm • 30 kartoników podpisami do ćwiczeń z zaimkami o wym. 5,8 x 2,9 cm • literki na kartonikach o wym. 2,9 x 2,9 cm (litery wielkie x 2 szt., litery małe spółgłoski x 6 szt., litery małe samogło- ski x 8 szt., dwuznaki, zmiękczenia i litery z „ogonkami” x 4 szt.) • paski z pustymi kratkami 5,8 x 5,8 cm (z 3, 4, 5 i 6 polami x 3 szt.) • 5 pustych plansz o wym. 29 x 17,4 cm • 5 pustych plansz o wym. 29 x 29 cm • 6 x 2 szt. plansz z wyrazami o wym. 23,2 x 17,4 cm • 20 kartoników z cyframi o wym. 5,8 x 5,8 cm (od 1 do 4 x 5 szt.) • 20 kartoników z literami o wym. 5,8 x 5,8 cm (od A do D x 5 szt.) 199269 219,90 brutto pln Tworzenie reprezentacji danego desygnatu – rzeczowniki Wiele dzieci z zaburzeniami mowy o różnej etiologii ma trudności z tworzeniem pojęć i reprezentacji danego desygnatu. Ta z pozoru prosta umiejętność polega na do- strzeganiu zjawiska, iż jedno słowo oznacza (najczęściej) konkretny desygnat. Desygnaty te mogą mieć jednak wiele reprezentacji różniących się między sobą szczegóła- mi, np. słowo pies oznacza zwierzę, które ma cztery łapy, szczeka itd., a reprezentacje samego desygnatu różnią się między sobą, bo pies może być mały, duży, z ogonem dłu- gim, krótkim itd. Pomocne w zrozumieniu tego zjawiska będą ilustracje i ćwiczenia zawarte w tej pomocy. W ra- mach jednego desygnatu przygotowano 5 reprezentacji. Wwybranych przykładach jedna z reprezentacji ma jakiś brak, wadę, np. jeden z kubków jest wyszczerbiony. Pomoc przeznaczona dla dzieci: • ze spektrum autyzmu, • z opóźnionym rozwojem mowy, • z afazja dziecięcą, • z upośledzonych umysłowo • mających trudności z tworzeniem pojęć i reprezentacji danego desygnatu. • 80 kart • format: 10,5 x 9,9 cm • 199094 89,90 brutto pln 219 90 119 90 infolinia: 801 577 544 www.insgraf.pl 256 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5