Katalog Rezerwa Oświatowa 2021 Moje Bambino
CVlizacje Pełna humoru podróż przez stulecia. Najważniejsze idee, architektura i wynalazki z historii ludzkości za- prezentowane z przymrużeniem oka. Gracze wcielają się w rolę władców. W trakcie gry próbują zgromadzić jak najwięcej dóbr, które mogą wymieniać na wy- nalazki, budynki i narzędzia. Te z kolei pomagają im zdobyć jak najwięcej punktów zadowolenia. • plansza z grubego kartonu o wym. 46 x 23 cm • 20 znaczników drewna • 20 znaczników jedzenia • 20 znaczników kamienia • 36 żetonów PZ • 5 żetonów – mnożnik x5 • 5 zestawów po 8 kart rozkazów • 32 karty pomysłów dla pierwszej i drugiej epoki • 16 kart pomysłów dla trzeciej epoki • 1 hełm wodza • 1 korona • dla 2–5 graczy • od 10 lat 164055 99,90 brutto pln Pan tu nie stał! – gra PRL, lata osiemdziesiąte. Po artykuły luksusowe, takie jak papier toaletowy, cukier, wyroby czekoladopodob- ne czy herbatę ustawiają się długie kolejki. Wielu z nas pamięta te czasy. Dzisiaj możemy przeżyć to ponow- nie, tym razem jednak na wesoło! Gra PANTU NIE STAŁ! przenosi graczy do PRL-u, do czasów centralnego planowania i wiecznych rynkowych niedoborów, symbolem których stały się wszechobecne kolejki do sklepów. Celem gry jest walka o deficytowe towary pojawiające się w sklepach. Nie będzie to jednak takie łatwe, ponieważ wszyscy gracze będą próbować zdo- być buty Relax, wyrób czekoladopodobny czy magne- tofon szpulowy! Należy obserwować, co pojawia się w sklepach i nie dać się wypchnąć z kolejki. No chyba, że ktoś krzyknie ci do ucha Pan tu nie stał! • 4 sklepy o wym. 10 x 10 cm, na 4 oddzielnych karto- nikach które tworzą planszę gry • 5 kart pomocy o wym. 6 x 9 cm • 36 kartoników z produktami o wym. 3,2 x 3,2 cm • 100 kart o wym. 6 x 9 cm • od 3 do 5 graczy • od 10 lat 063021 69,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Ryzykozadławieniamałymielementami. Pan tu nie stał! Demoludy – gra Gracze przenoszą się do czasów PRL. Na półkach bra- kuje wielu towarów, które są dostępne u socjalistycz- nych sąsiadów. Wystarczy trochę sprytu i gotowości do podjęcia ryzyka, by sprowadzić je do Polski. Aby tego dokonać, gracze będą podróżować do różnych państw i brać udział w zaciętych licytacjach. Muszą przy tym uważać na celników, milicjantów oraz uniknąć awarii samochodu. • 5 kart aut o wym. 12,5 x 8 cm • karta paszport o wym. 12,5 x 8 cm • karta o wym. 7,5 x 10 cm • karta „po ruchu dobierz kartę” o wym. 4 x 7,5 cm • gazeta „Forum ludowe” 4 str. o wym. 33 x 19 cm • 25 kartoników z produktami o wym. 3,2 x 3,2 cm • 110 kart o wym. 6 x 9 cm • od 3 do 5 graczy • od 10 lat 063022 69,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Ryzykozadławieniamałymielementami. 063021 063022 69 90 PLN 69 90 PLN 99 90 PLN Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 243 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Gry i pomoce edukacyjne Pracownia geograficzna Pracownia chemiczna Pracownia fizyczna Pracownia matematyczna Modułowe Pracownie Przyrodnicze Pracownia historyczna Pracownia językowa Multimedia Wyposażenie pracowni Pracownia biologiczna
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5