Katalog Rezerwa Oświatowa 2021 Moje Bambino

Didakta – Historia Programy dostępne na płycie CD z instalacją jednosta- nowiskową, bezterminową do maks. 20 komputerów szkolnych. Współpracują z wszystkimi typami tablic interaktywnych. Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów, dzięki czemu istnieje możliwość rozwiązywania zadań poza komputerem. W ustawieniach każdego typu zadań można wybrać dowolną liczbę przykładów w określonym zakresie. Program jest łatwy w obsłudze, dzięki intuicyjnemu inter- fejsowi graficznemu, orientacja w programie nie stwarza żadnych problemów. Tabele z wynikami dla każdego typu zadań informują o najlepszych uczestnikach. Wszystkie wyniki uzyskane przez dzieci wpisywane są do osobnego pliku, w którym jest zawarty rodzaj rozwiązywanego zadania, data, godzina, liczba poprawnych i błędnych odpowiedzi oraz ocena końcowa. • |Minimalne wymagania sprzętowe * |procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows • |Zalecane wymagania sprzętowe |procesor Intel Pen- tium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows • |Obsługiwane systemy operacyjne |Windows 7/Win- dows 8/Windows 10 PL Ten multimedialny program edukacyjny służy do powtó- rzenia ważnych wiadomości z historii świata i Europy. Jest przeznaczony dla dzieci z klas 4–8 szkoły podstawowej. Program Didakta – Historia obejmuje zadania i ćwiczenia interaktywne, umożliwiające cztery warianty wykorzy- stywania wiadomości z historii. W pytaniach testowych uczniowie sprawdzą znajomość ważnych wydarzeń historycznych i faktów, wraz z ich datami. Duża liczba ilustracji pomaga w poznawaniu światowej sławy postaci, kierunków sztuki, narzędzi, terenów historycznych itp. Działy tematyczne: • Prehistoria – Pradzieje • Starożytność – Starożytny Wschód, Starożytna Grecja, Starożytny Rzym • Średniowiecze – wczesne średniowiecze, Europa Środ- kowa i początki Polski, Polska w średniowieczu, schyłek średniowiecza • Czasy nowożytne – wielkie odkrycia geograficzne, refor- macja i epoka renesansu, świat, Europa i Rzeczpospolita w XVI i XVII wieku. • Oświecenie i romantyzm – Europa i świat w XVIII i XIX wieku, rewolucja francuska i wojny napoleońskie, Polska w XVIII i ziemie polskie w XIX wieku. • Historia XX wieku – świat i Polska do II wojny światowej, II wojna światowa, świat i Polska po II wojnie światowej 031408 499,90 brutto pln Polska historyczna - dwustronna mapa administracyjna 68 x 50 cm Wyjątkowa mapa, zawierająca mapy administracyjne Polski. Jest to jedyna mapa, która ukazuje tak rozległy obszar wiedzy historycznej. Główna mapa ukazuje Drugą Rzeczpo- spolitą w podziale administracyjnym z roku 1930 nałożoną na obecną mapę Polski. Dodatkowo mapa zawiera mapy w skali 1:6 000 000: • Mapę Polski za panowania Pierwszych Piastów (966–1138 r.) • Mapę Polski i Litwy za Jagiellonów • Mapę Rzeczpospolitej w dobie rozbiorów (1772–1795 r.) Mapa pokryta jest laminatem dzięki czemu można po niej pi- sać dołączonym mazakiem suchościeralnym. Oprawiona jest w eleganckie listwy aluminiowe, może zostać powieszona na ścianie, lub położona na biurku w formie podkładki. • skala: 1:2 000 000, 1:6 000 000 • wym. 68 x 50 cm • waga: 150 g 079006 19,90 brutto pln Szkolny escape room – historia Ciekawe akcesoria i intrygująca fabuła. Lekcje powtórkowe nie muszą być nudne! Gra escape room to idealny sposób na ciekawe i innowa- cyjne zajęcia, podczas których z całą klasą powtórzymy omówiony materiał. Niewątpliwą zaletą tej formy nauczania jest czynny i ak- tywny udział wszystkich uczniów – taka forma niezmiernie motywuje do nauki. Chcąc rozwiązać zagadkę i zdobyć nagrodę, uczniowie muszą ze sobą współpracować, a umiejętność pracy w zespole może przydać się w każdym momencie. Szkolny escape room to przede wszystkim ciekawa fabuła i wspólna zabawa – a jednocześnie lekcja powtórzenio- wa. Tylko właściwe odpowiedzi pozwolą na końcu otworzyć zamkniętą dotychczas kopertę z nagrodą. Dzięki grze escape room powtórzysz z uczniami informacje dotyczące m.in . budowy roślin, układu pokar- mowego, ekologii czy zjawisk przyrodniczych. Każda gra escape room zawiera: • Karty z pytaniami i karty dla nauczyciela • Kostki • Mapę (w formie dużego plakatu) • Mniejsze mapy dla każdej z grup • Kopertę • Kłódkę • Instrukcję dla nauczyciela 145150 199,90 brutto pln Rewers mapy ukazuje zmiany granic państwa Polskiego na przestrzeni wieków nałożone na obecne granice na- szego Państwa. Możemy porównać stan naszych granic w konkretnych okresach: 1. Polska za Mieszka I  2. Polska za Bolesława Chrobrego 3. Polska za Bolesława Krzywoustego 4. Podział Polski na dzielnice w 1138 r. 5. Państwo Przemysła II 6. Polska Władysława Łokietka 7. Polska za Kazimierza Wielkiego 8. Rzeczpospolita w XIV-XV w. (po unii krewskiej 1385 r.) 9. Rzeczpospolita w XVI w. (po unii lubelskiej 1569 r.) 10. Rzeczpospolita w XVII w. (po wojnach w XVII w.) 11. Rzeczpospolita w XVIII w. i upadek państwa w 1795 r. 12. Rzeczpospolita w XVIII w. po upadku państwa w 1795r. na tle granic II Rzeczpospolitej 13. Księstwo Warszawskie 14. Królestwo Polskie 15. II Rzeczpospolita 16. Polska Współczesna. 19 90 PLN Szkolny escape room – historia Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. 239  infolinia: 801 577 544  www.mojebambino.pl Gry i pomoce edukacyjne Pracownia geograficzna Pracownia chemiczna Pracownia fizyczna Pracownia matematyczna Modułowe Pracownie Przyrodnicze Pracownia historyczna Pracownia językowa Multimedia Wyposażenie pracowni Pracownia biologiczna

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5