Katalog Aktywna Tablica 2021 Sprzęt IT
PRACOWNIA JĘZYKOWA SENSOLAB MULTIPLEX Więcej szczegółów oraz dane techniczne dostępne na www.mojebambino.pl Pracownie językowe Sensolab Multiplex 16 stanowisk 085500 meble w klonie 23 999,90 085500W meble białe 23 999,90 brutto pln Pracownie językowe Sensolab Multiplex 24 stanowiska 085501 meble w klonie 29 900,90 085501W meble białe 29 900,90 brutto pln SensoLab to nowoczesne laboratorium stworzone do efektywnej nauki języków obcych. To kompleksowy produkt, który daje nauczycielowi szerokie pole manewru w zarządzaniu lekcjami – możliwość dzielenia uczniów na grupy bez konieczności zmiany miejsc, łączenie się z uczniami drogą werbalną oraz wiele innych funkcji. Program jest w stanie rejestrować wiele ścieżek audio na raz i zapisy- wać na komputerze prowadzącego. SensoLab pomaga nauczycielowi w zarządzaniu organizacją, przebiegiem i efektywnym wykorzystaniem każdej minuty zajęć. Nauczanie zindywidualizowane w pracowni Senso- Lab realizuje się poprzez wykorzystywanie wielu funkcji, trybów pracy, podziału na grupy. Nauczyciel ma możliwość kierowania swojej uwagi na poszczególnych uczniów i dostosowywania formy nauczania do ich predyspozycji. W kla- sie wyposażonej w pracownię SensoLab każdy słuchacz pracuje w swoim własnym rytmie i na odpowiednim dla siebie poziomie, a w zależności od potrzeb grupy stworzone przez nauczyciela różnić się mogą liczebno- ścią i składem. Mnogość funkcji i wariantów przy zachowaniu prostoty obsługi sprawia, że Multimedialna Pracownia Językowa SensoLab pod względem sprzętowym i programowym nie ma swojego odpowiedni- ka na polskim rynku. SensoLab Multiplex to kompletne wyposażenie pracowni językowej zawierające sprzęt wraz z oprogramowaniem oraz wyposażenie meblowe – biurka i krzesła. Cena zawiera montaż OPIS OPROGRAMOWANIA: • lista uczniów – tworzenie klas i list uczniowskich, • funkcja sprawdzania obecności – program uwzględnia stanowi- ska nieaktywne, • odwzorowanie w programie rozmieszczenia stanowisk z sali; personalizacja tła – ustawienie zdjęcia, ustawienie schematu klasy jako tła w programie, • funkcja „tuba” – przytrzymanie przycisku włącza ustawienie „nauczyciel mówi, reszta słucha”, • nagrywanie cyfrowe – jednoczesne nagrywanie konwersacji wszystkich stanowisk do osobnych plików i konwersacji wszystkich grup do osobnych plików (liczba ścieżek-plików to suma liczby stanowisk i grup), • pulpit ucznia – wejście/wyjście audio – pozwala na podłączenie telefonu, tabletu, komputera i odsłuch odtwarzanego audio lub nagrywanie dialogu prowadzonego z lektorem, w parze lub dyskusji w grupach roboczych, czy słyszanej audycji oraz własnego głosu, • 8 programowalnych przycisków (makr zapamiętujących układ sali) z możliwością tworzenia nazw, • praca indywidualna – jednoczesna rejestracja audio konwersacji wszystkich stanowisk do osobnych plików, • praca w parach – wszystkie grupy dwuosobowe mogą jednocze- śnie odsłuchiwać to samo źródło audio, • praca w dowolnie konfigurowanych grupach 2, 3, 4, 8 osobo- wych, • praca na forum – dystrybucja na zewnętrzny głośnik wybranej (dowolnej) grupy, • prezentacja – dystrybucja na zewnętrzny głośnik wybranego stanowiska (mikrofon ucznia), • wykład – dystrybucja na zewn. głośnik wykładu lektora, • wybór źródła dźwięku w grupach dyskusyjnych (min. 8 grup od- słuchuje jednocześnie inne źródło); łączna ilość dostępnych źródeł audio: min. 24. FUNKCJE SPECJALNE: 1. Multiplex: jednoczesne nagrywanie nauczyciela, grup i stanowisk z automatycznym utworzeniem plików audio, bez wykorzystania zewnętrznego sprzętowego rejestratora audio. 2. Głuchy telefon: np. uczeń na stanowisku 1. słyszy tylko nauczyciela, stanowisko 2. słyszy tylko stanowisko 1. sta- nowisko 3. słyszy tylko stanowisko 2. itd. (16 stanowisk). Realizując funkcję „głuchego telefonu” wszystkie stanowi- ska mają włączone mikrofony. 3. Czytanie: wszyscy uczniowie czytają w tym samym czasie ten sam tekst (w słuchawkach słyszą tylko siebie) i jednocześnie te wypowiedzi są nagrywane do osobnych plików (ilu uczniów, tyle ścieżek/plików). Realizując funkcję „Czytanie”, nauczyciel ma możliwość podsłuchu wybranego stanowiska. 4. Audio-lingual: wszyscy uczniowie w tym samym czasie odsłuchują tę samą audycję z nagranymi zwrotami i po- wtarzają je na głos (nie słyszą się wzajemnie). Realizując funkcję „audio-lingual” nauczyciel ma możliwość podsłu- chu wybranego stanowiska, a wszystkie wypowiedzi są nagrywane do osobnych plików (ilu uczniów, tyle ścieżek/ plików). 5. Panel Lektora: niezależenie od przypisanych uczniom źró- deł audio i trybu pracy, nauczyciel ma możliwość odsłuchu innego źródła dźwięku; niezależnie od rejestracji „nagry- wania cyfrowego”, tzn. równolegle lektor ma możliwość rejestracji całej lub fragmentu lekcji do osobnego pliku audio (nagrywanie tego, co słyszy w swoich słuchawkach). 6. Tłumaczenia symultaniczne: min. 6 kanałów-języków (grup) wejściowych i wyjściowych, min. 2 sprzętowe źródła audio, możliwość realizowania tłumaczenia bezpo- średniego lub pośredniego. TECHNOLOGIA CYFROWA 100% • architektura systemu: konwersja ADC (analog to digital) – cyfrowy mikser audio – konwersja DAC (digital to analog), • multipleks digital CAV (Control, Audio, Voice) – zastosowanie trzech magistrali cyfrowych, • control bus – cyfrowe sterowanie funkcjami pracowni, • audio bus – cyfrowe przesyłanie/prze- łączanie sygnałów audio, • voice bus – cyfrowe przesyłanie/prze- łączanie dźwięków z mikrofonów, • cyfrowy rejestrator audio – jedno- czesne nagrywanie 37 ścieżek audio z automatycznym utworzeniem 37 plików audio (wersja na 24 stano- wiska) lub 25 ścieżek audio (wersja na 16 stanowisk). ERGONOMICZNE SZEREGOWE POŁĄCZENIA Jednostka centralna pracowni łączy się z pierwszym pulpitem, a kolejne pomiędzy sobą. od 23999 90 PLN 156 infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5