Katalog Aktywna Tablica 2021 Sprzęt IT

Ogólne warunki współpracy – OWW § 1 Postanowienia ogólne 1. Niniejsze Ogólne warunki współpracy („OWW”) określają zasady zawiera - nia pomiędzy Moje Bambino Sp. z o.o., Sp. k. z siedzibą w Łodzi, ul. Gra - niczna 46 (zwaną dalej „Sprzedającym”), a przedsiębiorcami/podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą lub zawodową („Klient”) umów sprzedaży rzeczy ruchomych („Towary”), na potrzeby dalszej sprzedaży bądź własne, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odle - głość oraz korzystania przez Klientów z Katalogu Moje Bambino. 2. Właścicielem Katalogu oraz praw autorskich do treści tam prezento - wanych, jest Spółka Moje Bambino Sp. z o.o., Sp. k. z siedzibą w Łodzi, ul. Graniczna 46, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śród - mieścia w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000492823, NIP: 725‑193‑34‑48, REGON 100283710, kapitał za - kładowy w wysokości 1 495 560 PLN w całości opłacony. 3. Ilekroć w OWW jest mowa o Kliencie, należy przez to rozumieć przedsię - biorcę zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działal - ności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ze zm.) a także osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z Katalogu, w celu związanym z dzia - łalnością zawodową lub gospodarczą (z wyłączeniem Konsumentów). 4. Ilekroć w OWW jest mowa o Formularzu Zamówienia należy przez to rozumieć formularz, za pomocą którego Klient może dokonać zakupu Towarów. 5. Informacje o Towarach zamieszczone w katalogu nie stanowią oferty handlowej (sprzedaży) w rozumieniu art. 66 lecz zaproszenie do zawar - cia umowy określone w art. 71 Kodeksu cywilnego. 6. Warunkiem korzystania z usług prezentowanych w katalogu jest każ - dorazowe zapoznanie się z niniejszymi OWW i ich akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść OWW. § 2 Składanie zamówień 1. Informacje podane w Formularzu Zamówień powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. 2. Sprzedający podejmuje wszelkie możliwe środki techniczne i organiza - cyjne, zapobiegające pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważ - nione danych podawanych podczas rejestracji oraz podczas składania zamówień. 3. Skuteczne dokonanie zamówienia możliwe jest jedynie w przypadku, gdy wybrany przez Klienta Towar jest dostępny w magazynie Sprzedają - cego. W przypadku niemożliwości wykonania zamówienia, wobec braku dostępności wybranego Towaru, Sprzedającemu przysługuje prawo od - stąpienia od całości lub części umowy, a zamówienie zostanie w całości lub części anulowane, o czym Klient otrzyma informację drogą elektro - niczną, na podany przez niego adres e–mail. Dokonana przez Klienta za - płata za zamówiony Towar, który nie może zostać dostarczony, zostanie przez Sprzedającego zwrócona w terminie 7 dni od dnia skutecznego poinformowania Klienta o niemożliwości zrealizowania zamówienia. 4. Zamówienia na Towary dostępne w Katalogu są składane za pośrednic - twem Formularza Zamówień, zamieszczonego na końcu katalogu. 5. Wysłanie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę Klienta złożoną Sprze - dającemu co do zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z treścią OWW. 6. Po wysłaniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia jego oferty drogą elektroniczną, na wskazany przez niego adres poczty e-mail. Po otrzymaniu ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta Towarów. 7. Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia przed otrzymaniem od Sprzedającego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Oświad - czeniewoliorezygnacjizzamówienia,powinnobyćwysłanedoSprzedają - cego drogą elektroniczną na adres zamowienia@mojebambino.pl 8. Zdjęcia produktów umieszczane są w katalogu w celach przykładowych i służą wyłącznie prezentacji konkretnie wskazanych na nich produktów. Specyfika wydruku katalogu oraz indywidualne ustawienia komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu a rzeczywi - stym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.). 9. Firma Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k. nie ponosi odpowiedzialnosci za błę - dy drukarskie powstałe podczas druku niniejszego katalogu. § 3 Warunki dostawy 1. W przypadku wyboru przedpłaty jako formy płatności termin zapłaty wynosi do 7 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury pro-forma. Towar jest rezerwowany pod zamówienie Klienta przez 7 dni kalendarzo - wych od złożenia zamówienia. Brak zapłaty w ww. terminie powoduje anulowanie zamówienia i zwolnienie towaru do dalszej sprzedaży. 2. Dostawa zamówionych i dostępnych Towarów realizowana jest do 14 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Proponowane metody dostawy zależą od rodzaju zamówionego produktu i zostaną one określone po złożeniu zamówienia, aby zagwarantować jak najlepsze terminy dostawy. a) Wysyłki kurierskie – do 5 dni roboczych w przypadku produktów ma - łych gabarytowo. b) Wysyłki transportem zleconym – do 14 dni roboczych w przypadku mebli, pianek, tablic oraz produktów dużych gabarytowo. c) Wysyłki paletowe tj. do samodzielnego rozładunku i wniesienia przez Klienta – do 4 dni roboczych. Na palecie dostarczamy wybrane pro - dukty meblowe. d) W sezonie powyższe terminy mogą ulec zmianie o czym informujemy Klientów indywidualnie przy potwierdzeniu zamówienia drogą elek - troniczną lub telefoniczną. e) Produkty dostarczane są bez dodatkowej usługi wniesienia. Wniesie - nie towaru pozostaje po stronie Klienta. 3. Za przesyłki do wartości 500 zł brutto, Sprzedający pobiera zryczałto - waną opłatę za transport w wysokości 25 zł brutto. Koszt wysyłki Towa - ru ponosi Klient i jest on doliczany do ceny za wybrany Towar. 4. Zamówienia o wartości powyżej 500 zł brutto, dostarczane są na koszt Sprzedającego. 5. Zamówienia na meble i place zabaw są potwierdzane przez Sprzeda - jącego, z jednoczesnym podaniem przewidywanego terminu dostawy (dużym ułatwieniem będzie dla Sprzedającego podanie przez Klienta adresu e-mail). 6. W przypadku chwilowej niedostępności części zamówionych przez Klienta produktów, Sprzedający niezwłocznie dośle Towar na swój koszt. 7. Faktura dołączona jest zawsze do przesyłki w specjalnie oznaczonej kopercie. 8. Klientwyrażazgodęnawystawianie iprzesyłaniedrogąelektroniczną,na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumen - tów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda upraw - nia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatko - wemu lub organowi kontroli skarbowej. 9. Jeżeli adres dostawy jest inny niż adres płatnika Sprzedający prosi o bar - dzo wyraźne zaznaczenie tego faktu na formularzu zamówienia. 10. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. § 4 Sposoby zapłaty 1. Standardową formą płatności jest płatność przy odbiorze lub w formie przelewu bankowego. Dane bankowe: ING Bank Śląski S.A. w Katowicach, numer rachunku: 39 1050 1025 1000 0090 3180 4314. 2. Forma płatności zależy od wielkości i regularności zakupów Klienta. Ter - min i forma płatności określone są na fakturze. 3. W celu uzgodnienia indywidualnych warunków płatności prosimy kon - taktować się z Działem Sprzedaży Sprzedającego. § 5 Ceny 1. Wszystkiecenyobowiązujądodniawydanianowegokatalogu–dokwiet - nia 2022 roku. 2. Wszystkie ceny zamieszczone w Katalogu podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają obowiązujący podatek VAT) i nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy oraz opcjonalnie kosztów montażu mebli. 3. Dodatkowe płatności związane z zakupem produktów obejmują koszty dostawy (transportu), o których mowa w § 3 ust. 3 i 4 Regulaminu oraz opcjonalnie koszty montażu mebli, o których mowa w § 6 Regulaminu. § 6 Montaż mebli 1. Ceny mebli skalkulowane są jako meble do samodzielnego montażu. Do - starczane są one w częściach. Przy zamówieniu mebli można zamówić również ich montaż za dodatkową opłatą. 2. Montaż należy wykonywać w oparciu o załączoną instrukcję montażu dostarczonego Towaru wyłącznie elementami montażowymi załączo - nymi do niego. § 7 Jakość i gwarancje 1. Towary sprzedawane przez Sprzedającego są fabrycznie nowe i najwyż - szej jakości. 2. Do wielu Towarów dołączone są dokumenty gwarancyjne utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku. Gwarancja udzielana jest na okres 2 (dwóch) lat licząc od dnia, kiedy rzecz została Klientowi wydana. 3. Oświadczenie gwarancyjne jest sporządzone w języku polskim i zawiera podstawowe informacje potrzebne do wykonywania uprawnień z gwa - rancji, w szczególności nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Rzeczypospolitej Polskiej, czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej, uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady. 4. Sprzedający wydaje Klientowi wraz z Towarem dokument gwarancyjny oraz sprawdza zgodność znajdujących się na rzeczy oznaczeń z dany - mi zawartymi w dokumencie gwarancyjnym oraz stan plomb i innych umieszczonych na rzeczy zabezpieczeń. 5. Roszczenia z tytułu gwarancji Klient może realizować wyłącznie wobec gwaranta czyli podmiotu, który złożył oświadczenie gwarancyjne okre - ślonej treści, na zasadach określonych w dokumencie gwarancyjnym. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie okre - ślonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w gwarancji lub miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji. 6. Gwarancją Producenta nieobjęte są: a) uszkodzenia wynikające z niewłaściwego samodzielnego transportu lub przenoszenia Towaru, b) uszkodzenia powstałe w wyniku samodzielnej ingerencji w Towar, c) uszkodzenia spowodowane konserwacją i przechowywaniem Towaru niezgodnie z zaleceniami Sprzedającego, d) niezamierzone przez Producenta zmiany w odcieniach kolorów wyni - kające z zaprojektowanych cech plastycznych i estetycznych wyrobu oraz cech charakterystycznych dla surowców, z których wykonano Towar, a w szczególności: różnice w fakturze i odcieniu drewna lite - go (również niejednorodne pokrycie lakierem), gdzie drobne różnice nie są wadą Towaru, a wynikają ze specyfiki danych materiałów oraz naturalnych właściwości i wad drewna, dotyczy także różnic spowo - dowanych różną datą partii produkcyjnych. e) uszkodzenia wynikające z samodzielnego, błędnego montażu 7. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi, na zasadzie art. 558 Kodeksu cywilnego. § 8 Warunki reklamacyjne 1. Dokonując odbioru przesyłki, Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy opakowanie lub/i Towar nie posiadają uszkodzeń powstałych pod - czas transportu. Jeżeli opakowanie lub/i Towar posiadają uszkodzenia, Klient ma prawo nie przyjmować przesyłki, spisując wraz z kurierem/ kierowcą protokół szkody, zawierający opis szkody, datę i podpis kuriera/ kierowcy. O zaistniałej sytuacji należy niezwłocznie (w terminie 3 dni) powiadomić Sprzedającego, pod rygorem utraty prawa do reklamacji. Warunkiem rozpatrzenia przez Sprzedającego reklamacji jest przesłanie kopii dokumentu dostawy ze sporządzoną w obecności kuriera/kierowcy adnotacją dotyczącą uszkodzenia. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzeń bądź utraty przesyłki w transporcie. 2. W przypadku skorzystania z prawa reklamacji należy wypełnić formu - larz reklamacji dostępny na stronie internetowej www.mojebambino.pl oraz odesłać wraz z reklamowanym Towarem oraz dowodem zakupu (paragonem albo fakturą). Klient jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia reklamacji Sprzedającemu po wykryciu wady Towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienie przed jego upływem. 3. Sprzedający ma prawo do 30-dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji od chwili otrzymania Towaru, a o podjętych czynnościach niezwłocznie poinformuje Klienta. 4. Omyłkowo zamówiony Towar lub Towar, który się Klientowi nie podoba, Sprzedający przyjmie ewentualnie z powrotem na podstawie odrębnej umowy z Klientem w ciągu 10 dni, pod warunkiem jednakże, że Towar jest nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Koszt wysyłki zwraca - nego Towaru pokrywa Klient. Z możliwości zwrotu wyłączone są książki oraz programy komputerowe, jeśli zostały one rozpakowane przez Klienta. Wyłączone są również Towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta (np. meble, kształtki rehabilitacyjne, place zabaw, szafy metalowe, wykładziny). 5. Reklamacje dotyczące wyłącznie ilości dostarczonego Towaru powinny zostać zgłaszane przez Klienta w terminie 7 dni od daty wydania Towaru, pod rygorem utraty prawa do reklamacji. 6. Sprzedający dopuszcza możliwość zwrotu zakupionego towaru w termi - nie 10 dni kalendarzowych. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 7. Zwracany w tym trybie Towar musi być w pełni kompletny, nie może nosić śladów montażu lub używania świadczących o innym wykorzy - stywaniu, niż tylko do celów jego sprawdzenia i powinien zostać opa - kowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. 8. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Odstępując od umowy Klient odsyła Towar do Sprzedającego, a Sprzedający dokonuje weryfikacji w myśl pkt. 7 powyżej. Po stwierdze - niu zgodności z regulaminem Klient otrzymuje zwrot zapłaconej ceny. Klient pokrywa koszty związane z prawidłowym zabezpieczeniem i ode - słaniem Towaru do Sprzedającego. 9. Z możliwości zwrotu wyłączone są książki oraz programy komputero - we, jeśli zostały one rozpakowane przez Klienta. Wyłączone są również towary wyprodukowane na specjalne zamówienie Klienta (np. meble, kształtki rehabilitacyjne, place zabaw, szafy metalowe, wykładziny). 10. WprzypadkugdydostarczonyTowar jestniezgodnyzzamówieniemna - leży niezwłocznie dokonać zgłoszenia nie później jednak niż w terminie 7 dni kalendarzowych od momentu dostawy. W przypadku zamówień meblowych dokonanie montażu uważa się za przyjęcie Towaru bez za - strzeżeń czyli zgodnie z zamówieniem Klienta. 11. W związku z globalnym wybuchem pandemii wirusa SARS-CoV-2 (CO - VID 19), rozumianej jako działanie siły wyższej, Sprzedający jako dystry - butor sprzętu komputerowego (m.in. laptopów) zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji, o którymmowa w pkt. 3 powyżej, w zależności od decyzji producenta lub serwisu gwarancyjne - go. W takim przypadku, Sprzedający poinformuje Klienta o planowanym terminie rozpatrzenia reklamacji, uwzględniając okres dostawy części zamiennych i usług serwisowych, przy czym Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za powyższe opóźnienie. Klient akceptuje możliwe opóźnienia oraz zrzeka się wszelkich roszczeń i pretensji z tego tytułu (np. kar umownych). Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że okoliczności te stanowią nadzwyczajne, zewnętrzne zdarzenie, niemoż - liwe do przewidzenia i którego skutkom nie można było zapobiec. § 9 Ochrona danych osobowych 1. Administratorem danych osobowych jest Spółka Moje Bambi - no Sp. z o.o., Sp. k. z siedzibą w Łodzi, ul. Graniczna 46, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Krajo - wego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000492823, NIP: 725‑193‑34‑48, REGON 100283710, kapitał zakładowy w wysokości 1 495 560 PLN w ca - łości opłacony. 2. Składając zamówienie Klient każdorazowo wyraża zgodę na przechowy - wanie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedającego. 3. Dane osobowe umieszczone w bazie danych Sprzedającego są poufne i będą przechowywane i przetwarzane wyłącznie dla potrzeb marke - tingu bezpośredniego własnych produktów lub usług administratora danych osobowych i nie będą udostępniane innym podmiotom. 4. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. § 10 Postanowienia końcowe 1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian OWW. Klient dokonując zakupów, każdorazowo zobowiązany jest do zapoznania się zaktualnąwersjąOWW i jejakceptacji.AktualnawersjaOWWdostępna jest również w formacie pdf. wraz z datą, od której obowiązuje. Zmiany OWW nie mogą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu. 2. Zmiana OWW zostanie również przesłana Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail. Klient zostanie poinformowany o zmianie OWW z 14-dniowym wyprzedzeniem. 3. Spory wynikające ze stosowania niniejszych OWW i w związku z wykony - waniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatry - wane przez sąd powszechny właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. nr 43 poz. 296 ze. zm.). 4. W sprawach nieregulowanych niniejszymi OWW stosuje się przepisy: 4.1) Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektronicz - ną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). 4.2) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tj. z dnia 17 grud - nia 2013 r. Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) 4.3) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. z dnia 26 czerwca 2014 r. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.) 4.4) Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. z dnia 24 kwietnia 2013 r. Dz. U. z 2013 r. poz. 672 ze zm.) REGULAMIN SPRZEDAŻY 160  infolinia: 801 577 544  www.mojebambino.pl Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5