Katalog Aktywna Tablica 2021 Specjalne Potrzeby Edukacyjne

Propozycja uzupełniona została o zestaw dodatkowych materiałów i publikacji autorskich rozszerzających spektrum możliwości zastosowania tego produktu. Zestaw materiałów dodatkowych: – poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć, – książka z kursem samodzielnego tworzenia i udostępniania ekranów multimedialnych, – pomoce dydaktyczne typu: duża lupa, latarka z laserem, kolorowe żetony, – mikrofon, słuchawki, głośniki, karta dźwiękowa USB, – poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć, – książka z kursem samodzielnego tworzenia i udostępniania ekranów multimedialnych, – pomoce dydaktyczne typu: pudełko akustyczne, trójkąt muzyczny Praca z programem możliwa jest zarówno online (z dowolnego miejsca i urządzenia z dostępem do Internetu) jak i offline (w placówce, gabinecie) Program może być wykorzystany podczas zajęć tradycyjnych oraz tych na odległość –oprogramowanie mTalent – jako jedyne rozwiązanie na polskim rynku – umożliwia pracę zdalną , w tym wideokonferencje, bez konieczności korzystania z zewnętrznego oprogramowania. Jest to wyjątkowo bezpieczne rozwiązanie – szczególnie dla najmłodszych dzieci. Program przeznaczony jest do pracy przy użyciu komputera , tabletu , smartfona oraz tablicy lub monitora interaktywnego (na systemach Windows, Android oraz iOS). Przeglądarki: • Google Chrome – od wersji 32, oraz wyższe wersje • Mozilla Firefox – od wersji 27, oraz wyższe wersje • Apple Safari od wersji 8 wzwyż • Microsoft Edge Systemy operacyjne: • Microsoft Windows – wersje 7,8,8.1,10 i wyższe (Chrome, Firefox, Edge) • Apple Mac OSx – od wersji 10.08 i wyższe (Safari) • Apple iOS – od wersji 7.1.2 (Safari) • Google Android 7.1.1, 8, 9, 10 (Chrome i Edge) • Linux (Chrome i Firefox) WYMAGANIA TECHNICZNE: OPINIA EKSPERTÓW O PROGRAMIE: Programy (…) mTalent opracowane zostały przez specjalistóww oparciu o badania naukowe, wiedzę metodyczną i własne doświadczenia z pracy terapeutycznej z dziećmi i uczniami przejawiającymi deficyty rozwojowe. Zastosowanie zdobyczy dzisiejszej techniki komputerowej wpływa na uatrakcyjnienie pracy z dzieckiem. Systemoceny oparty na pozytywnej motywacji każdego etapu zadania powoduje wzrost chęci do pracy oraz samooceny. Różne poziomy trudności ćwiczeń i poleceń pozwalają dostosować wymagania do aktualnego poziomu poznawczego i możliwości percepcyjnych uczestnika zajęć.Codzienny trening percepcji wzrokowej i słuchowej z zastosowaniem programu mTalent daje szansę na sukces edukacyjny naszych dzieci i uczniów. Violetta Piasecka Przewodnicząca Gdańskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Dysleksji Ćwiczenia z programu PERCEPCJAWZROKOWA z serii mTalent doskonalące percepcję wzrokową są bardzo przydatne podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. W znacznym stopniu ułatwiły pracę nauczycielowi, a same zajęcia uczyniły bardziej atrakcyjnymi. (…). Odtwarzanie ćwiczeń na tablicy interaktywnej powodowałowłączenie dodatkowego czynnika jakim jest ruch , co znacząco wpłynęło na dynamikę zajęć i ich atrakcyjność. Program PERCEPCJAWZROKOWA jest niezwykle przydatną pomoc dydaktyczną do pracy z niepełnosprawnymi dziećmi i młodzieżą”. „Jeśli chodzi o program PERCEPCJA SŁUCHOWA to  jedyny program jaki znamy, który może pochwalić się tak bogatym zasobem różnorodnych ćwiczeń rozwijających funkcje słuchowe . Ogromna baza różnorodnych zadań stanowi nieocenioną pomoc podczas terapii dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego . Program jest godny polecenia innym terapeutom. (…) Programy Percepcja słuchowa i Zajęcia logopedyczne z serii mTalent są spójne . Oba programy są wykorzystywane przez nas zamiennie na zajęciach logopedycznych/logorytmicznych, rewalidacyjnych, a także korekcyjno-kompensacyjnych, w których uczestniczyły dzieci zarówno z lekką, jak i umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną. Zespół Szkół Specjalnych im. J. Korczaka weWrześni Program PERCEPCJA SŁUCHOWA z serii mTalent znakomiciewypełnia lukęw zakresie multimedialnych pomocy terapeutycznych do pracy z dziećmi z niedosłuchem; obniżoną sprawnością lub niedokształceniem słuchu fonemowego; zaburzeniami centralnego przewodnictwa słuchowego, SLI, ORM, dziecięcych afazji receptywno- ekspresywnych, oligofazji, dyslalii, trudnościami w nauce czytania i pisania. Spektrumodbiorców jest więc bardzo szerokie. Atrakcyjna forma, podkreślona prozodia mowy lektora i system emocjonalno-motywacyjny pozwalają dłużej koncentrować uwagę dzieci, w tym uwagę słuchową nawet u dzieci z nadruchliwością. Na podkreślenie zasługuje duża liczba ekranóww każdym rozdziale . (…) Stopniowanie trudności prezentowanego materiału, odnoszenie się do bliskiej dziecku przestrzeni dźwiękowej, a stopniowo poszerzanie jej o przestrzenie mniej znane daje możliwość skuteczniejszego utrwalania wprowadzonego materiału. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 7 w Gdańsku  infolinia: 801 577 544  www.mojebambino.pl 99 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. FUNKCJE SŁUCHOWE

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5