Katalog Aktywna Tablica 2021 Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Pakiet rewalidacyjny II – autyzm Pakiet REW II – AUTYZM, czyli Magia ruchu do Magicznego Dywanu 4.0 Zestaw 15 gier do zajęć edukacyjnych i rehabilitacyjnych dla dzieci o różnym stopniu dysfunkcji. Gry opracowane w pa- kiecie we współpracy z mgr Agnieszką Gierek-Kęsik i mgr Ir- miną Buczek pełnią funkcję rehabilitacyjną, edukacyjną i rewalidacyjną dla dzieci i młodzieży o różnych deficytach. Seria prezentowanych gier koryguje, stymuluje zaburzone percepcje, usprawnia motorycznie, wprowadza somatogno- zję (orientację w schemacie ciała) i orientację w przestrzeni, daje szansę na regulację emocji i uczy sposobów ich wyraża- nia. Korzystanie z Magicznego Dywanu zachęca podopiecz- nego do samodzielnego działania i pokonywania kolejnych stopni trudności. Podstawowe cechy pakietu: • doskonalenie percepcji wzrokowo-ruchowych, • usprawnianie motoryczne (płynność ruchów), • obniżenie bądź wzmocnienie napięcia mięśniowego, • wzmocnienie poczucia sprawstwa, własnej wartości, • wprowadzenie somatognozjii (orientacji w schemacie ciała), • integracja zmysłów, • korygowanie, stymulowanie zaburzonych percepcji, • umiejętność w zakresie regulacji emocji i sposobu ich wyrażania, • tworzenie podopiecznym szans optymalnego, wszechstron- nego rozwoju Dysfunkcje: • deficyty rozwojowe (psychomotoryczne) np. opóźnienie rozwoju motoryki dużej (ciała) lub małej (rąk), • usprawnianie analizy i syntezy wzrokowej, • zharmonizowanie funkcji wzrokowych i ruchowych, • współdziałanie funkcji wzrokowych, słuchowo-językowych, ruchowych, • poprawa i doskonalenie wolniejszego tempa rozwoju nie- których funkcji psychomotorycznych w stosunku do wieku podopiecznego 821038N 1 299,90 brutto pln 15 GIER OPIS GIER 1. DŹWIĘKI (DZWONKI). Gra dźwiękowo – wzrokowo – słuchowa polegająca na wybieraniu odpowiednich par instrumentów muzycznych. 2. ŻELAZKO. Gra ruchowo – koordynacyjna polegające na prasowaniu żelazkiem wybranych części garde- roby. 3. KAŁUŻE. Gra zręcznościowo – wzrokowo – słuchowa polegająca na rozchlapywaniu wody z kałuży. 4. RÓB TO CO JA. Gra ruchowa polegająca na powta- rzaniu ćwiczeń gimnastycznych wykonywanych przez postacie gry. 5. MUSZELKI. Gra sprawnościowa polegająca na łapa- niu muszelek wynurzających się z wody. 6. LABIRYNT. Gra koordynacyjno – ruchowa polegająca na prowadzeniu obiektów (zwierzęta, rzeczy) przez labirynt. 7. KWIATY WOGRODZIE. Gra ruchowo – wzrokowa polegająca na dbaniu o kwiaty w ogrodzie. 8. SZABLON. Gra ruchowo – wzrokowa polegająca na rozpoznawaniu i dopasowywaniu elementów do ich szablonów. 9. MEMORY. Gra wzrokowa polegająca na zapamięty- waniu i odkrywaniu par takich samych obrazków. 10. MALOWANIE. Gra ruchowo – wzrokowa polegająca na malowaniu, zabawie kolorami kształtami. 11. KSZTAŁTY. Gra ruchowo – wzrokowa polegające na dopasowywaniu kształtów do wyświetlanego wzorca. 12. ZWIERZĘTA. Gra słuchowo – wzrokowa polegająca na rozpoznawaniu postaci i dźwięków zwierząt. 13. POJAZDY. Gra słuchowo – wzrokowa polegająca na rozpoznawaniu rodzajów i dźwięków pojazdów. 14. OTOCZENIE DOMOWE. Gra słuchowo – wzrokowa polegająca na rozpoznawaniu rzeczy i dźwięków w otoczeniu domowym. 15. KALEJDOSKOP II. Gra relaksacyjna polegająca na zabawie z kalejdoskopem. infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 391 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. ZABURZENIA EMOCJONALNE
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5