Katalog Aktywna Tablica 2021 Specjalne Potrzeby Edukacyjne

Długopis Banach 3D wraz z kartami pracy. Dzięki niemu dzieci z ASD uczą się koncentracji, cierpliwości, ćwiczą umiejętności manualne (np. właściwy chwyt pisarski). Praca z długopisem 3D wyzwala pozytywne emocje, które wspomagają proces uczenia. 1 990 90 PLN Eduterapeutica Autyzm Eduterapeutica Autyzm 1–8 – zestaw Eduterapeutica Autyzm to jedyny taki system wspiera- jący całe grono pedagogiczne. Jest to zbiór praktycznych i różnorodnych materiałów zebranych w jednym miejscu. W pakiecie zawarto przydatne wskazówki, szczególnie dla nauczycieli klas 1–8, jak zachować się w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu oraz jak przygotować całą klasę do integracji z uczniem z ASD. Scenariusze zajęć i pomoce mają służyć do nawiązania dobrych relacji i komunikacji między nauczycielem a uczniem z ASD, natomiast zadania i ćwiczenia dla wszystkich uczniów ułatwiają pokonanie dystansu fizycznego i pomagają w rozwijaniu kompetencji społecznych u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Pakiet zawiera komplet różnorodnych materiałów dla pedagoga, nauczycieli wychowawców i nauczycieli specjalistów: • ponad 60 zabaw wspierających relacje i komunikację między uczniami (bloki tematyczne: emocje, kształto- wanie i wzmacnianie pozytywnej postawy, rozwijanie umiejętności społecznych, zajęcia integracyjne, rozwi- janie teorii umysłu i inne – bez wątpienia sprawdzają się również na godzinach wychowawczych), • 11 plakatów edukacyjnych (do powieszenia np. w pokoju nauczycielskim), • poradniki dla nauczycieli/wychowawców: „Jak prowadzić lekcje w klasach, w których są uczniowie ze spektrum autyzmu? ” oraz „Dom – szkoła – klasa w trosce o ASA, czyli jak współpracować z Rodzicami ucznia z ASD? ” • prezentacje multimedialne dla pedagoga do przeprowa- dzenia wewnętrznych szkoleń doskonalenia nauczycieli, • blisko 20 kart pracy integrujących uczniów, • 5 sztuk praktycznych fiszek dla nauczycieli z podpo- wiedziami, jak wykorzystać mocne strony ucznia z ASD podczas zajęć w szkole, • 3 arkusze buziek emotikonek: zarówno te już gotowe, jak i do samodzielnego wykonania, pomocne w komuniko- waniu się z uczniami, • dostęp do zbioru 20 filmów edukacyjnych o dzieciach i młodzieży z ASD, • długopis Banach 3D z 10 kartami pracy do stosowania na zajęciach rewalidacyjno-kompensacyjnych. Pracując z długopisem uczniowie z ASD uczą się koncentracji, cierpliwości, ćwiczą umiejętności manualne (np. wła- ściwy chwyt pisarski); praca z długopisem 3D wyzwala pozytywne emocje, które wspomagają proces uczenia, • materiał do Długopisu Banach 3D na start – 30 m fila- mentu w 3 kolorach (czerwony, niebieski, żółty). 145156 1 999,90 brutto pln O AUTORACH: dr Joanna Buława-Halasz – w 2008 roku ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku pedagogika rewalidacyjna i korekcyjna, a także studia pierwszego stopnia na kierunku socjologia w zakresie specjalności „Doradztwo psychospołeczne”. W trakcie studiów magisterskich pracowała jako asystentka osób z autyzmemw szczecińskim oddziale KrajowegoTowarzystwa Autyzmu, a po studiach podjęła tam pracę jako terapeutka. Ponadto odbyła liczne staże i wolontariaty wmiejscach po- święconych przede wszystkim rehabilitacji społecznej i zawodowej dorosłych osób autystycznych. Pracowała również jako nauczyciel wspierający w grupie w przedszkolu integracyjnym, a następnie jako nauczyciel terapeuta w terapii indywidualnej w przedszkolu integracyjnym. Adiunkt w Katedrze Pedagogiki Specjalnej w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Szczecińskiego. Współzało- życielka CentrumWspierania Rozwoju Dziecka „MANUfaktura” w Szczecinie iTerapeutycznego Punktu Przedszkolnego „Akademia SłoniaTrąbalskiego” w Szczecinie. Jest współautorką lub autorką dwudziestu publikacji nauko- wych, w tymmonografii zatytułowanej „Rehabilitacja społeczna i zawodowa dorosłych osób autystycznych. Studium fenomenograficzne z zastosowaniem teorii społecznej Pierre a Bourdieu”. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla na- uczycieli, pedagogów i rodziców z zakresu edukacji i terapii osób ze spe- cjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. W 2016 roku otrzymała z wyróżnieniem stopień doktora nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika za rozprawę doktorską zatytułowaną „Rehabilitacja osób autystycznych. Studium fenomenograficzne z zastosowaniem teorii społecznej Pierre’a Bour- dieu”, za którą uzyskała wyróżnienie w kategorii prac doktorskich w XIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu na najlepszą pracę magisterską i doktorską Pań- stwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, a także wyróż- nienie w XVIII edycji Konkursu Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych na najlepsze prace magisterskie i doktorskie w dziedzinie pracy i polityki społecznej pod Honorowym PatronatemMinistra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej mgr Wojciech Biernawski – pedagog rewalidacyjny, dyplomowany arteterapeuta z wieloletnim doświadczeniemw pracy z osobami ze spektrum autyzmu, założyciel pierwszego w Polsce Klubu Aktywności dla dorosłych osób z autyzmem (trening socjalizacyjny), prowadzi zajęcia uspołeczniające dla osób ze spektrum autyzmu. Od 2014 roku nauczyciel plastyki w szkole podstawowej, gdzie prowadzi również zajęcia z elementami arteterapii dla uczniów z deficytami w sferze społecznej i emocjonalnej. Laureat nagrody NAUCZYCIEL ROKU przyznawanej przez Prezydenta Miasta Szczecina. Współzałożyciel CentrumWspierania Rozwoju Dziecka „MANUfaktura” w Szczecinie. 145156  infolinia: 801 577 544  www.mojebambino.pl 381 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. ZABURZENIA EMOCJONALNE

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5