Katalog Aktywna Tablica 2021 Specjalne Potrzeby Edukacyjne

Zestaw demonstracyjny magnetycznych pieniędzy • banknot 200 zł o wym. 18,2 x 9,1 cm, 3 szt. • banknot 100 zł o wym. 17,4 x 8,7 cm, 3 szt. • banknot 50 zł o wym. 16,7 x 8,4 cm, 4 szt. • banknot 20 zł o wym. 15,9 x 8,0 cm, 4 szt. • banknot 10 zł o wym. 15,3 x 7,6 cm, 6 szt. • moneta 5 zł o śr. 72,7 mm, 6 szt. • moneta 2 zł o śr. 65,1 mm, 6 szt. • moneta 1 zł o śr. 70 mm, 10 szt. • moneta 50 gr o śr. 62 mm, 10 szt. • moneta 20 gr o śr. 56 mm, 5 szt. • moneta 10 gr o śr. 50 mm, 10 szt. • moneta 5 gr o śr. 59 mm, 12 szt. • moneta 2 gr o śr. 53 mm, 12 szt. • moneta 1 gr o śr. 47 mm, 12 szt. • żetony ze znakami działań matematycznych o śr. 60 mm, 40 szt. • od 6 lat 199140 199,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Produktzawieramagnesy lubczęścimagnetyczne.Magnesyprzyciągniętedosie- bie lubprzywierającedoprzedmiotumetalowegoworganizmieczłowiekamogąbyćprzyczyną poważnych,anawetśmiertelnychobrażeń.Wprzypadkupołknięciamagnesów lubwprowadzenia ichdodrógoddechowychnależynatychmiastzwrócićsięopomoc lekarską. Magnetyczne pieniądze – zestaw ucznia Możliwość mocowania zawartych w zestawie pieniędzy za pomocą magnesu ułatwia ćwiczenie takich sytuacji podczas lekcji, na przykład w formie zabawy w sklep. Za pomocą zamieszczonego pakietu: • dzieci zapoznają się z obrazem bilonu (monet) i banknotów, • doskonalą przeliczanie i porównywanie prezentowanych wartości, • utrwalają miana pieniężne (złotówki, grosze), • pomagają wizualizować sytuacje zadaniowe dotyczące obliczeń pieniężnych, • rozwijają zrozumienie pojęcia wyrażeń dwumianowanych, • doskonalą zrozumienie wielokrotności i zawierania się mniejszych wartości pieniężnych w większych nominałach. W zestawie znajdują się następujące ilości monet i banknotów (łącznie 117 szt.): • 200 zł: 3 szt. • 100 zł: 3 szt. • 50 zł: 4 szt. • 20 zł: 4 szt. • 10 zł: 6 szt. • 5 zł: 6 szt. • 2 zł: 8 szt. • 1 zł: 16 szt. • 50 gr: 10 szt. • 20 gr: 5 szt. • 10 gr: 10 szt. • 5 gr: 13 szt. • 2 gr: 17 szt. • 1 gr: 12 szt. • dodatkowo: instrukcja z 4 przykładowymi zabawami z wykorzysta- niem pieniędzy z zestawu. 199142 159,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat.Produktzawieramagnesy lubczęści magnetyczne.Magnesyprzyciągniętedosiebie lubprzywierającedoprzedmiotumetalowego worganizmieczłowiekamogąbyćprzyczynąpoważnych,anawetśmiertelnychobrażeń.Wprzy- padkupołknięciamagnesów lubwprowadzenia ichdodrógoddechowychnależynatychmiast zwrócićsięopomoc lekarską. Karty pracy do zestawu magnetycznych pieniędzy Zestaw kart do kształtowania u dzieci pojęcia wartości pieniądza. Najwięcej problemu sprawia dzieciom zrozumienie różnych mian, a tym samym wartości danej monety. Korzystając z kart: rozkładamy monety na mniejsze nominały składowe, porównujemy monety, obserwujemy, jak wiele monet o mniejszych nominałach mieści się w danej monecie, uczymy się rozwiązywać pierwsze problemy związa- ne z obliczeniami (ile pieniędzy mi zostało?, podczas zabawy w sklep). Plansze są również inspiracją do tworzenia własnych, podobnych rozwiązań (karty blanco). Do zabaw z kartami należy wykorzystać Magnetyczne pieniądze – zestaw ucznia (kod produktu: 199142, sprzedawany osobno). 199143 49,90 brutto pln Kasa edukacyjna Szczególnymi rekwizytami kasy są imitacje monet i banknotów. W trakcie gry pionki graczy przemieszczają się po planszy. W zależności od ich położenia gracze kupują towary, których obrazki wraz z ceną umieszczone są na każdym polu planszy. Gracze w swojej kolejce odliczają z kasy właściwą ilość pieniędzy, kupują towar, a sprzedający musi poprawnie obliczyć i wydać resztę. Gra bawiąc, uczy dzieci operacji z wy- korzystaniem pieniędzy. Uczą się i ćwiczą obli- czania właściwych kwot potrzebnych na zakupy i do prawidłowego wydawania reszty. • plansza • 4 pionki • kostka • 30 żetonów • po 25 sztuk banknotów 200, 100, 50, 20, 10 zł • po 4 sztuki monet 5, 2, 1 zł, 50, 20, 10, 5, 2, 1 gr • pojemnik na pieniądze • dla 2–4 graczy • od 7 lat 041040 39,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Ryzykozadławieniamałymielementami. W sklepie i w ogrodzie W grze „W ogródku” każdy z graczy zostaje ogrodnikiem, który zbiera swoje plony, by sprze- dać je na straganie. Na ogrodników czeka jednak sporo niespodzianek. Wygrywa ten, kto pierwszy uzbiera 4 skrzynie z różnymi warzywami. W grze „W sklepie” gracze mają kupić w sklepie 7 różnych artykułów, każdy z graczy kupuje inny zestaw. Wygrywa ten, kto najszybciej zakończy zakupy. • plansza • 4 pionki • kostka do gry • 28 żetonów • dla 2–4 graczy 041059 19,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Ryzykozadławieniamałymielementami. Super Farmer – wersja jubileuszowa Jesteś hodowcą zwierząt i chcesz zostać super farmerem. Twoje zwierzęta rozmnażają się, a to przynosi ci zysk. Możesz zamieniać wyho- dowane zwierzęta na inne, jeśli uznasz, że to się opłaca. Aby zwyciężyć, musisz jako pierwszy uzyskać stado złożone co najmniej z konia, kro- wy, świni, owcy i królika. Jednak wszystkie Twoje plany mogą pozostać tylko w sferze marzeń, jeśli nie zachowasz należytej ostrożności, w okolicy grasują bowiem: wilk i lis, których łatwym łupem mogą stać się twoje zwierzęta. • 4 plansze • 2 dwunastościenne kostki • 120 kartoników z obrazkami zwierząt • 6 plastikowych figurek psów • instrukcja • od 7 lat 164024 89,90 brutto pln OSTRZEŻENIE:Nienadajesiędladzieciwwiekuponiżej3 lat. Ryzykozadławieniamałymielementami. 89 90 PLN  infolinia: 801 577 544  www.insgraf.pl 306 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.

RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5