Katalog Aktywna Tablica 2021 Specjalne Potrzeby Edukacyjne
GOSense zestaw Program jest przeznaczony przede wszystkim do pracy z ekranami dotykowymi i tablicami inte- raktywnymi. Składa się z siedmiu części dostarczanych w osob- nych opakowaniach: • Funkcje wzrokowe • Słuch i mowa • Orientacja w przestrzeni • Myślenie matematyczne • Koncentracja i samokontrola • Koordynacja i grafomotoryka • Ortografia 145507 3 499,90 brutto pln GoEdu Mówię, czytam i piszę GoEdu to seria pomocy dydaktycznych i scenariuszy dopasowanych do obowiązującej podstawy programowej nauczania wczesnoszkol- nego. Pozwala rozwijać kluczowe umiejętności w zakresie komunika- cji językowej i rozwiązywania problemów matematycznych, ale też łączy je z umiejętnością podejmowania taktycznych i strategicznych decyzji, a także współpracą w grupie i wrażliwością na emocje. Seria wykorzystuje technologię i multimedia, ale jeszcze częściej korzysta z dołączonych do pakietu dużych i małych pomocy do pracy w całej klasie – na podłodze lub w małych zespołach – na stolikach. W za- bawę włączamy też samą przestrzeń wokół nas – zarówno w salach szkolnych jak i na zewnątrz budynków. Dzięki temu najmłodsi ucznio- wie w sposób organiczny i jednoczesny rozwijają swoje umiejętności poznawcze i ruchowe, społeczne i emocjonalne, motoryczne i tech- nologiczne. GoEdu to seria hybrydowa, czyli łącząca w sobie zasoby multimedialne oraz „analogowe” zasoby tradycyjne i odpowiednie metody ich wykorzystania w szkole. Autorzy nie ograniczyli się jedy- nie do zwykłego zsumowania tych rodzajów zasobów i działań – obie formy przenikają się i łączą, dzięki czemu świat cyfrowy nie jest dla najmłodszych uczniów czymś osobnym i całkowicie wirtualnym. Wkracza w przestrzeń klasy i w akcje wykonywane w świecie real- nym. Tablice multimedialne, chociaż są już powszechnie dostępne w szkołach nie pozwalają na jednoczesny dostęp całej klasy, dlatego często stosujemy multimedia sterowane przez nauczyciela (na- uczyciel decyduje o dynamice i częściowo o treści wydarzeń) – takie podejście nie pozostawia uczniów samych z technologią i jednocze- śnie zachowuje czynną rolę nauczyciela. Seria GoEdu obejmuje następujące typy zasobów: • Scenariusze zajęć obejmujące różne typy aktywności indywidual- nych, zespołowych oraz angażujących całą grupę dzieci • Mniejsze elementy kartonowe do pracy na stolikach • Większe elementy kartonowe, nacinane i dziurkowane do pracy na podłodze • Inne elementy takie jak: plansze stołowe, plansze plenerowe, sznur- ki, klocki, kostki, woreczki, kamienie • Elementy do samodzielnego wydrukowania: karty, elementy gier i zabaw • Gry i zabawy multimedialne Zawartość zestawu: • 36 formatek z grubego kartonu 22 x 22 cm z elementami gier i zabaw do wyciśnięcia • Inne elementy gier: kości, kamienie, woreczki itp. • Plansze do gier • 200 ekranów ćwiczeń multimedialnych • 150 kart pracy do wydrukowania Rozwijanie umiejętności porozumiewania się przy pomocy mowy i pisma jest jednym z podstawowych zadań szkoły, ale też najłatwiej rozwija się w sposób całkowicie naturalny przy okazji codziennych kontraktów, gier i zabaw. Takie właśnie podejście kierowało auto- rami zestawu w czasie planowania scenariuszy zajęć oraz ćwiczeń multimedialnych i tradycyjnych pomocy zawartych w pakiecie. Integralną częścią metody jest uczenie się w działaniu i przekracza- nie granicy między częścią wirtualną i realną wykonywanych zadań oraz łączenie i przenikanie pracy indywidualnej i zespołowej z pracą w całej klasie. Zupełną nowością jest wprowadzenie elementów komunikacji cyfrowej, traktowanych tu całkowicie praktycznie, a nie technologicznie. Kiedy i do czego używamy znaku @ lub #? Kiedy wypada, a kiedy nie wypada użyć znaku? 145510 799,90 brutto pln Części mowy – hop do głowy! Multimedialny program przeznaczony dla uczniów klas 2–8 szkół pod- stawowych, poznających tajniki gramatyki języka polskiego: zarówno dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w rozpoznawaniu poszczególnych części mowy, jak i tych, którzy znają już te zagadnienia morfologii i pragną je sobie utrwalić. W teoretycznej części programu przedstawiamy uczniom wszystkie części mowy, które rozróżniamy w języku polskim. Każda część mowy jest zdefiniowana, przy każdej przedstawione są także przykłady oraz ilustracja, pomagająca zrozumieć zagadnie. W razie potrzeby można wydrukować definicje poszczególnych części mowy. Część praktyczna za- wiera dziewięć różnego rodzaju gier, dzięki którym uczniowie mogą na różne sposoby sprawdzić swoją wiedzę: od określania części mowy (na przykładzie pojedynczych słów lub całych zdań), przez wskazywanie słowa, które nie pasuje do danej grupy (reprezentującej jedną część mowy), aż po bardziej skomplikowane rozpoznawanie części mowy polegające na tworzeniu szyfru (następujących po sobie cyfr, symbolizujących poszczególne części mowy). Aplikacja umożliwia ustawienie opcji poświęconej wszystkim częściom mowy lub tylko wybranym. W każdej grze najlepsi uczniowie mogą wydru- kować dyplom ze swoim imieniem i nazwiskiem. Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic interaktywnych. Minimalne wymagania sprzętowe: • procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bito- wa zgodna z Windows Zalecane wymagania sprzętowe • procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bi- towa zgodna z Windows Obsługiwane systemy operacyjne: • Windows 7/Windows 8/Windows 10 PL 031419 499,90 brutto pln 799 90 PLN 499 90 PLN infolinia: 801 577 544 www.mojebambino.pl 217 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT. JĘZYK POLSKI
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5