Katalog Aktywna Tablica 2021 Specjalne Potrzeby Edukacyjne
Harmonijny Rozwój. Poznawanie i rozumienie Atrakcyjne ćwiczenia zawarte w programach aktywizują dzieci i oswajają je z pracą zespołową, przygotowując jednocześnie do nauki. Zadania pomagają realizować cele wychowania przedszkolnego i szkolnego z podstawy programowej i mogą stanowić uzupełnienie wybranego przez nauczyciela programu nauczania. KAŻDY PAKIET ZAWIERA: • 3 interaktywne gry specjalnie przystosowane do zespołowego wykorzystania na tablicy multimedialnej, • karty pracy do wydrukowania lub kopiowania, zawierające ćwiczenia indywidualne, zespołowe lub materiały do przygotowania przedstawień teatralnych, • grę dydaktyczną wykonaną z kartonów o dużym formacie, przeznaczoną do wyko- rzystania przez całą klasę lub duże grupy dzieci. Wszystkie elementy pakietu wykorzystują naukę przez zabawę, umożliwiającą dzie- ciom współdziałanie, eksperymentowanie, twórczą ekspresję i ruch, nie zaniedbując też ćwiczeń samokontroli oraz koncentracji. Program wykorzystuje metodę pracy zespołowej z wykorzystaniem funkcji wielo- dotyku/multi-touch/tablicy interaktywnej. Dzięki tej funkcji rysowanie i korzystanie z zasobów na tablicy jest możliwe przez kilkoro dzieci jednocześnie, a każde z nich może wykonywać inne ćwiczenia. • Gry interaktywne ćwiczące współpracę w grupie i koncentrację uwagi: 1. Sklep – Ćwiczenie umiejętności klasyfikowania. 2. Opowiadania – Ćwiczenia świadomości kolejności zdarzeń oraz myślenia przyczynowo-skutkowego. 3. Detektywi – Ćwicze- nie myślenia przyczynowo-skutkowego oraz dedukcji. • Karty pracy: • Ćwiczenie klasyfikacji: Owoce i warzywa, Zwierzęta leśne i domowe, Koła i wielo- kąty • Ćwiczenie myślenia przyczynowo-skutkowego (wycinanki-układanki): Ułóż histo- ryjkę „Na sankach”, Ułóż historyjkę „Na łyżwach”, Ułóż historyjkę „W lesie”. • Gra wielkoformatowa: Gra wielkoformatowa „Sklep” pozwala na ćwiczenie umiejętności klasyfikowania na przykładzie typowej oferty sklepu spożywczego. 20 kartonów o wielkości 20 x 20 cm przedstawiających nabiał, mięso i wędliny, warzywa i owoce oraz pieczywo, które dzieci umieszczają na odpowiednich półkach sklepu. Gra rozwija też koncentrację i umiejętność współpracy w grupie. Dołączone do gry kartonowe monety o średnicy 12 cm (36 szt.), pozwalają na wykorzysta- nie gry w pierwszej klasie do ćwiczenia podstawowych działań matematycznych na przykładzie wyliczania należności, wydawania reszty oraz układania zadanych liczb z monet o różnych nominałach. 145069 499,90 brutto pln 145069 499 90 PLN Harmonijny Rozwój Poznawanie i rozumienie Pakiety multimedialnych gier i zabaw wspierających wszechstronny rozwój dzieci w wieku 5–7 lat. LICENCJA OTWARTA infolinia: 801 577 544 www.insgraf.pl 164 Podane ceny są cenami brutto, zawierają 23% podatku VAT.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NjAyNzI5